Nyt niitä saa, nimittäin vanhoja mitsuja

Wlooffy

Active Member
Liittynyt
25 Lokakuu 2006
Sijainti
Salo
Elikkästä

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1730824

Tuollainen tuli esiin. Toivottavasti pääsevät hyvään kotiin ennemmin kuin sulattamoon.
 
Vs: Nyt niitä saa, nimittäin vanhoja mitsuja

Koska tuo on kaikki tai ei mitään-kauppa,ja arvaan jo ettei kukaan kumminkaan lunasta koko pakettia,niin ei muuta kuin kaikki
neuvottelemaan keskenään kuka haluaa minkäkin,ja sitten ostatte yhteisostona ja noudatte omanne ja jaatte hinnan...!? :) :)
 
Vs: Nyt niitä saa, nimittäin vanhoja mitsuja

Jos joku nuo ostaa niin mä haluan ton Celen takaikkunan ritilän!! :p

Edit: Ja voin ostaa paljon muutakin, tai vaikka koko raadon, jos hinnasta sovitaan. Kuka uhrautuu hakemaan pois? :peukku
 
Vs: Nyt niitä saa, nimittäin vanhoja mitsuja

tiitus sanoi
Minä voin ostaa kaikki jos joku lainaa rahat. ;D
Sama homma ja mieluusti pienellä korolla ja pitkällä maksuajalla :peukku
 
Vs: Nyt niitä saa, nimittäin vanhoja mitsuja

Täällä on sitten ostaja tuolle GSR Lancerille!!! Ja niin kun tosi ostaja vielä.

Saadaanko tästä joku porukka osto pystyyn???
 
Vs: Nyt niitä saa, nimittäin vanhoja mitsuja

Kyä mäkin tarveisin ainakin tuosta yhdestä celestä etupenkit :)

Kohtahan voi taas nostaa opintolainaa, ni voisihan tuohon sen ~400e sijoittaa eli yhden auton verran. :)
 
Vs: Nyt niitä saa, nimittäin vanhoja mitsuja

Sapporo kiinnostais aika julmastikki vielä, ei oo ko 2 pientä mutkaa matkassa, rahaa ei oo ja miks noi on kaikki aina niin kaukana :seina
 
Vs: Nyt niitä saa, nimittäin vanhoja mitsuja

1500e ja voitaisiin hakea kaikki pois :D
 
Vs: Nyt niitä saa, nimittäin vanhoja mitsuja

Jonkun pitää soittaa ja kysyä lähteekö 1500e. Ja odottaa niin kauan että lähtee. Kun kuitenkin ei noita luultavasti kukaan muu osta kun ei ne tajua hyvän päälle.
 
Vs: Nyt niitä saa, nimittäin vanhoja mitsuja

kimppatilausta kehin vaan. toinen harmaa celeste ja lanceri mun :p
 
Vs: Nyt niitä saa, nimittäin vanhoja mitsuja

Toi tyyppi on myynyt noita jo aikaisemminkin. Tuskin saa myytyä pyytämällään summalla.

Voisin ostaa ne 1500e jos saan niistä sitten vähintään omat pois ja varmaa olisi että halukkaat ne myös lunastaa.
 
Vs: Nyt niitä saa, nimittäin vanhoja mitsuja

hyvät ystävät
olen todellakin kaupannut mitsuja aiemminkin silloin säilytysongelman vuoksi,nyt laitoin ne myyntiin,koska tuota aikaa ei tahdo löytyä niille,tosin ne ei kuluta mitään tallissa seistessään.tuo hinta 2000 on kaikkien yhteishinta millä luovun kaikista kerralla tai sitten ne saavat odotella sitä mahdollista aikaa että itse ehdin niitä pajottamaan.en ole myymässä niitä pakon enkä rahanpuutteen takia ja 2000 hinnalla tulee jo tappiota itselle.autot on sapporo vm80 2,0gsr,2 kpl celeste 2.0 gsr yksi celeste 1,6st ja lancer 1,6 gsr vm80 sekä osia 3 celestestä,ovia,aluvanteita,laseja,alustan osia uusia iskareita,tiivistesarjoja,vesipumppuja,jarruosia.joten unohtakaa tuo 1500.
T:toi tyyppi
 
Vs: Nyt niitä saa, nimittäin vanhoja mitsuja

No sitten unohdetaan koko homma.
T.Tää tyyppi
 
Vs: Nyt niitä saa, nimittäin vanhoja mitsuja

spohjonen sanoi
en ole myymässä niitä pakon enkä rahanpuutteen takia ja 2000 hinnalla tulee jo tappiota itselle.

Harvoin tällasista (niin kuin mistään) autosta voittoa saakaan :)

Harmi, Celeste kiinnostaisi kovasti. Soittelinkin Sami sulle joskus kesällä, kun piti tulla siellä Jämsässä käymään, mutta meni sitten suunnitelmat vähän pieleen ja sittemmin jäänyt koko homma.
 
Vs: Nyt niitä saa, nimittäin vanhoja mitsuja

Jos ei kerran kiire ole, niin miksei myydä autoja erikseen, kun kerran kiinnostustakin on?
Ja olisihan tuon ilmoituksen voinut nettiauton lisäksi laittaa tänneKIN suoraan...

PS. Luulen, että kyse ei monellakaan ole hinnasta, mutta kuinka monella on säilytyspaikka koko satsille?
 
Vs: Nyt niitä saa, nimittäin vanhoja mitsuja

Itsellä olis mahdollisesti tilaa säilyttää koko satsi. Jämsään sen verran matkaa ettei pysty hakemaan millään järkevällä/edullisella keinolla.

Cristan: Etkös sitten vois ostaa tolla 2000e hinnalla jos saisit varmasti omasi pois?? Ei muutakun kirjallisena lunastus lupauksista ja sitten hakemaan?? Ja eikös sitten vois kerätä vaikka rahat etukäteen, ainakin jonkun käsiraha tyyppisen (puolet sovitusta kokonais hinnasta) ja jos ei lunasta sovittuna aikana niin Cristan saa myydä sitten muille. Tämä sitten varmaan turvallisin keino saada rahat kokoon??

Itse olen kiinnostunut tuosta lancerista, mutta jos ei piakkoin selviä niin sitten tuo -77 farkku varmaan vaihtaa omistajaa :)
 
Vs: Nyt niitä saa, nimittäin vanhoja mitsuja

Enpä tiedä. Mä toimisin tässä vain rahoittajana, en siis itse tarvi näitä. Väärän mallisia :D
 
Vs: Nyt niitä saa, nimittäin vanhoja mitsuja

:eek:fftopic ei kuulu asiaan mutta taisin tässä lueskellessa vahingossa painaa jonkun viestin "ilmoita valvojalle" nappia ku kelasin ruutua ylöspäin.. :-[
anteeks jos siitä tulee jotain vaivaa.. :-\
 
Takaisin
Ylös Bottom