nyybi säätämässä pumppua (vm 86 pätkä pajero 2.5td)

PaksuMake

New Member
Liittynyt
23 Elokuu 2008
kertokaas nyt gurut mitä teen kun peli kulkee kaasupohjassa 105 km/h. putkesta ei tullut savua ja ahtomittari näyttää kaasupohjassa vitosella 1.2. kattelin noita viestiketjuja ja siitä terävänä poikana kuvan kans pumppua rassaamaan , väänsin syöttöruuvia vajaan kierroksen ja sain voimasavua aikaan mutta ikäväkseni huomasin että samalla ahdot nousee voimakkaasti ja puskee hukkaportista pihalle. säädin siis syöttöä takas pienemmälle. Nyt tartteis vinkin (mielellään kuvien kera) mistä ruuvistä vääntäsin seuraavaksi että saisin syöttöä suuremmalle siten ettei ahdot karkaa käsistä ja painu hukkaportista kartanolle. renkaat varmaan vähän vaikuttaa , ne on 31/10.5 mutta laiska on peli joka tapauksesa...
 
Vs: nyybi säätämässä pumppua (vm 86 pätkä pajero 2.5td)

Oletko säätänyt hukkaportin tankoa lyhemmälle? Melko suuret on noi sinun ahdot, jos vakiokuntoisesta koneesta on kysymys...
 
Vs: nyybi säätämässä pumppua (vm 86 pätkä pajero 2.5td)

vakiopeli se on. mä en oo kyllä hukkaportin tankoo oo koskenu. koitin katella sitä mutta sokia ku oon ni enpä tiiä missäkohtaa se on
 
Vs: nyybi säätämässä pumppua (vm 86 pätkä pajero 2.5td)

Siinä turbon kyljessä se hukkiksen tankokin on,ellei ole vaihdettu portitonta ahdinta..varmaan löytyy kun etsii. Ja eipä syöttöä oikein saa isommalle etteikö ahdot nousisi väkisinkin samalla ellei sitten laita hukkaporttia aukeamaan pienillä paineilla mutta mikä järki siinä sitten olisi?---> paljon savua muttei voimaa. ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom