oisko vinkkejä pajeron vikoihin

make 69

New Member
Liittynyt
3 Marraskuu 2007
Terve ! kyseessä siis 86 lyhkänen pajero,ongelmana on ajovalojen katoaminen,pyyhkijöiden toimimattomuus(yrittää toimia kun vetää vasaralla pyyhkijän moottorin kylkeen) ja jarrut on kuin tehostin ois kuollu.vielä kiinnostais että millä saa etupään jäykistettyä kun vääntösauvat on jo tapissaan ja keullalla roikkuu painava lumiaura niin että 33" ei mahdu kääntymään? kiitos jo etukäteen rakentavista vinkeistä.
 
Vs: oisko vinkkejä pajeron vikoihin

tarkottaako ne jäykemmät vääntösauvat sitä et mulla ne on ihan loppu vai saako siihen oikeen jäykempiä valmiina,olisko mitään kotikonstia jäykistää niitä kun auto on muutenkin kilvetön piha aura/metsäsika eli laillisuuksilla ei niin väliä ja autolla ajetaan todella maltillisia nopeuksia auratessa ja metsässä puukärryn kanssa.
 
Vs: oisko vinkkejä pajeron vikoihin

Saa käännettyy ja on ihan lällyhelppo jutska. Ehkä 15min/puoli vaipanvaihtoineen ja kaupassakäynteineen.

Toi ohje nyt on Delicaan, mut Pajatsossa on ihan sama systeemi.

http://www.delica.ca/forum/re-indexing-torsion-bars-for-front-lift-4051.html
 
Vs: oisko vinkkejä pajeron vikoihin

mulla olis osia pajeroon jos tarvit. 0400-756649
 
Vs: oisko vinkkejä pajeron vikoihin

nojoo nyt se on duunattu! oli itseasiassa ihan simppeli homma niinku toi neppi tossa kehu eniten varmaan meni aikaa pulttien avaamiseen ja kierteiden putsailuun,siellä on muuten spoorien luona valmiit merkit mikä on tehdasasetus,ite säädin 3 pykälää ja sain keulan ehkä vähän turhankin jäykäks mut tolla ei mennäkkään maantielle ja eipähän ota 33" kinni.vielä kun joku kertos mulle et miten toi lasinpyyhkijän moottori pitäs kytkee kun joudun laittaa uuden on/off katkasian ja siinä moottorin kyljessä on 4 liitintä josta 3on maissa 1ei meni yli hilseen tai sit se on kaput.
 
Vs: oisko vinkkejä pajeron vikoihin

Mittasitko siis siittä moottorin liittimestä? Että et mitannu autin johtosarjasta. Moottorin liittimessä: Aukase moottori ja katso, että mikä johto menee suoraan yhdelle hiilelle. Sen pitäs olla maa. Sitten ne kaks muuta maissa olevaa ja se "tyhjä" menee sen ison muovihammasrattaan kautta. Ne ovat nopeudet I ja II ja se mikä ei ole maassa, on jatkuva +.

Kun löydät sen miinuksen, kytke se runkoon. Sitten akun +-navalta johto (ei haittaa vaikka ois sulake välissä) ja kokeile sitä vuorotellen niihin kahteen johtoon, jotka mittasit olevan maissa. Moottorin pitäisi pyöriä eri nopeuksilla. Sitten kokeile sillä +-johdolla siihen, jonka mittasit olevan "tyhjä" niin moottorin pitäisi aina palautua samaan asentoon eli laskee pyyhkijät alas kun sammutat pyyhkijät. Sulake siltä varalta, että onkin erilainen kytkentä, niin ei pala johto / sormet / moottori.

Tihkuhan tulee sitten erillisellä releellä joka antaa vain sykäyksiä jompaan kumpaan nopeuteen.
 
Vs: oisko vinkkejä pajeron vikoihin

joo täytyy kattoa vielä kerran kun kerkeen,tosin sen moottorin purku on aika v mäinen.
 
Vs: oisko vinkkejä pajeron vikoihin

moottori irti ja sitten pelkääjänpuolelta samasta paikasta luukku irti, että pääsee vivustoihin käsiksi. Vähän kinkkinen ja saattaa olla naarmuja käsissä, ennen kuin on moottori takasin paikoillaan ja toimii.
 
Takaisin
Ylös Bottom