onko oikea osa venttiileihin

  • Viestiketjun aloittaja galant -93 alku
  • Aloituspäivämäärä
G

galant -93 alku

Guest
Eli onko nämä en paljonpuhutut hydrauliset venttiilin välyksen tasaajat joita tällä palstalla monesti kutsutaan hyt.venttiilien nostimiksi ???.Eli nämäkö vaihdetaan kun kone nakuttaa vi...t....maisesti :'(

VENTTIILIN NOSTAJAT/KEINUVIVUT MITSUBISHI GALANT ETUVETO 84--92
Hinta / 1 kpl
1,8/2,0 8-venttiiliset (hydr). . . . . . . . . . . . . . .
 
Tarvikepisteessä kertoivat noiden hinnaksi olevan 10 euroa/kpl.Mutta liekkö kenellään kokemusta niiden kestävyydestä?Ja ne oli ne nostimet eikä keinovivut.
 
Minä vaihdoin entiseen Galanttiini tarvikenostajat, ja hyvin pelitti ainakin siihen asti kun myin auton pois (2v)
 
Kävin juuri tänään tilaamassa eräitä osia autooni ja samalla kysyin mitä mikä aiheuttaa ja mitä maksaa korjata tämä naputus vika.

setä ystävällisesti selosti että venttiilin nostajat ovat kuluneet. 20€ sanoi hinnaksi kappaleelta.
sitten kysyin, että eikö kannattaisi samalla tehdä jotain muutakin kuten esmex venttiilinvarren kumit vaihtaa.
setä sanoi: kannattaa toki.
minä kysyin: mitä lysti maksaisi noin suurin piirtein osineen.
setä: 650€
minä:
setä:
minä: justjust, kai sillä nyt vielä ajelee...

Kyseessä kylläkin oli oikein mitsubishi huolto. eli korjaamo mikää oli automyynnin yhteydessä ennen veholle siirtymistä. Mut setä sanoi, ettei huolto ole lähdössä pois heiltä.
 
Juu kyllä ne sedät osaa siellä merkkikorjaamolla selostaa.Mun tarina oli että soitin kolmeen mitsun merkkikorjaamoon ja kysyin nostimien hintaa ja lisäksi aikaarviota työstä.
1.sanoi:18euroa/kpl ja työn arvio 1-2 tuntiin. :(

2.sanoi:ekana ne oli15 euroa/kpl mutta kun soitin toisenkerran että tulen ne hakemaan niin sanoi että ei hänellä olekkaan enään hyllyssä vaan menee tilaukseen ja kun kysyin että onhan sama hinta niin sanoi että ei kun ne maksaa 19 euroa ja työn aika 2-2,5 tuntia :mad:

3.sanoi:17 euroa työn arvio tunti :(

kävin sitten yhdellä nyrkkipajalla ja kysyin työarviota sanoi max.tunti :eek:

TOTEUTUS:Tarvikepisteestä nostimet 10 euroa/kpl ja työ itsetehtynä meni puolituntia ja oli vielä pirun kuuma moottori. ;D 8)
Ja auto pelaa nyt moitteettomasti ja on hiljainen.
 
Takaisin
Ylös Bottom