Ostinpa motonetistä jarrulevyt...

H

Hammer

Guest
Tulipa huomattua, että tarvikeliikkeistä saattaa saada vääriä osia. Myivät minulle pajeroon liian ohuet jarrulevyt. Olisi pitänyt uhrata lisää 15 euroa/levy ja ostaa levyt merkkiliikkeestä. :(
 
Re:Motonetin jarrulevyistä

noh noh eipäs nyt yleistetä, ite ostin motonetistä levyt ja hyvin toimivat vieläkin 8)
 
Re:Motonetin jarrulevyistä

teme sanoi
noh noh eipäs nyt yleistetä, ite ostin motonetistä levyt ja hyvin toimivat vieläkin 8)
enhän minä yleistänytkään, vaan totesin että SAATTAA saada väärät osat. En sanonut, että saa aina. Siinä on vissi ero!
 
Re:Motonetin jarrulevyistä

Riita poikki ja kuparitahnaa väliin :p
Sitähän sattuu ja tapahtuu noissa tarvikeostoissa.
Toki palautit kiekot ja sait oikeat tilalle tai ostit sitten org. kiekot? :)
 
Re:Motonetin jarrulevyistä

Weitec sanoi
Toki palautit kiekot ja sait oikeat tilalle tai ostit sitten org. kiekot? :)
Kohtapuoliin olen lähdössä Motonetiin asiaa tiedustelemaan.
 
Ihan samoja osia ne siellä motonetissä myyvät kun osaset-liikkeissä tai Ad-varaosa kaupoissakin, ainakin mitä mä olen ostanut eli gatesin hihnoja , skf:n laakereita jne. TOSIN ! motonetin luettelotiedot eivät aina pidä kutiaan esim. -88 pajeron laturin hihna on 1070mm ja motonet myy siihenkin 1150mm pituista remeliä eli kannattaa tarkistaa osien mitat jo kaupassa !

Biltemalla on jotain omaa tuotantoa, mutta suurimman osan osista ostavat bulkki kamana ja myyvät sen omana tuotantonaan !

Tämä nyt oli tämmöinen kannanotto :) samaa tarinaa pyörii myös volvolandiassa eli, että motonetin osat olis jotenkin huonompia kuin muiden varaosaliikeiden vastaavat ! ( enkä tarkoittanut, että Hammer olis niin väittänyt ) 8)
 
Ihmettelen vain kun, kerroin siellä varaosatiskillä tarkasti millaiseen autoon ne tulisivat, niin nämä levyt jotka ne myivät, olivat paksuudeltaan vain 19,4 milliä, kun limiitti hyväksytylle on 20,4 milliä ja uusien levyjen tulisi olla 22 millin paksuiset. Mitsun liikkeessä tykkäsivät että nuo levyt ei ole alkujaankaan Pajeroon tehdyt vaan johonkin kevyempään maasturiin tai pick-upiin. ???
 
itse olen hakenut edelliseen autoon osia joku viis kertaa motonetist ja 4 neljäl kerral väärät osat et on aika yleistä että saa väärät osat ainakin mielestäni ???
 
tää ei kuulu mulle mutta Pajeroon on tosi paljon erilaisia levyjä tarjolla joten pyydettiinköhän oikeeseen autoon levyjä alkujaan
Merkkiliike tietty haukku heti ku tuli pienikin tilaisuus.
Tarvikeliikkeistä saa yleisesti ottaen hyvää tavaraa mutta aina joku mokia voi tehdä niin myyjä kuin ostajakin
 
alfadatsun sanoi
Tarvikeliikkeistä saa yleisesti ottaen hyvää tavaraa mutta aina joku mokia voi tehdä niin myyjä kuin ostajakin

En minä sitä väitäkään, etteikö tarvike-liikkeistä saisi hyvää tavaraa, mutta harmittaa se kuiteski tuollainen. Ja kyllä varmasti oikeenlaiseen autoon pyydettiin. Ja merkkiliike ei niitä levyjä haukkunut vaan merkkihuolto totesi, että levyt ovat liian ohuet Pajeroon kun oli tarkoitus että olisivat ne levyt vaihtaneet samalla kun muutakin remonttia autooni tehtiin.
 
vähän off topic mut enoni osti joskus biltemasta levyt ja hetken ajeltuaan ihmetteli kun apparin etu jarru ei toimi laisinkaan ja heitettiin fillari nurkkaan ja oho palat pitivät levä kiinni mut pyörä senkun pyörii oli levy murtunut /haljennut rupes mersu pysähtymään kun sai takuuseen uuden levyn ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom