Jouduin tekemään kansipahvin vaihdon Outlanderii, pitkä tarina alkaa webaston letkusta....
Mutta lyhyesti kerrottuna kannen tarkastus, uusi pahvi ja käyntiin.
Käytin auton tallissa lämpöiseksi 4 kertaa ja kaikki oli ok.
Auto ulos tallista ja ajoon eukku
Pääsin noin kilometrin ja ylämäessä kiihdytin 2. vaihteella niin kuului mossahdus (esim turbon letkun halkeaminen...) ja veto loppui sekä auto sammui :seina
Startti pyörittää normisti, haljennutta/irronnut letkua en löydä, OBD ei näytä mitään vikaa...
Löytyiskö jotain vinkkiä...?
Mutta lyhyesti kerrottuna kannen tarkastus, uusi pahvi ja käyntiin.
Käytin auton tallissa lämpöiseksi 4 kertaa ja kaikki oli ok.
Auto ulos tallista ja ajoon eukku
Pääsin noin kilometrin ja ylämäessä kiihdytin 2. vaihteella niin kuului mossahdus (esim turbon letkun halkeaminen...) ja veto loppui sekä auto sammui :seina
Startti pyörittää normisti, haljennutta/irronnut letkua en löydä, OBD ei näytä mitään vikaa...
Löytyiskö jotain vinkkiä...?