måråt
Nå niin, alkoi tämkin sitten riesa tämän kanssa eli mittaristossa Check DPF system ja auto vikatilassa.
Viimeinen DPF poltto n. 189 tuhannessa ja nyt 191 tuhatta mittarissa. Yritetty Boschin korjaamosoftalla
pakottaa regeneronti mutta ei lähde tekemään sitä ja vikakoodi nollauksen jälkeen palaa vikatilaan 5-10 sec kulutta.
Jostain postauksesta luin että ainakin parilla on mennyt ahtoputki halki, nyt kiinnostaisi tietää onko ahtimelta välijähdyttäjälle
vai välijäähdyttäjältä kaasuläpälle ja täsmällisemmin mistä kohtaa oli haljennut. Minulla ainakin ahtimelta välijäähdyttäjälle menevä
kumiputki on märkä välijäähdyttäjän päästä....varmaankin öljyä ja voisi viitata vuotoon.
Lämpötila-anturit antoivat mielestäni johdonmukaisia lukemia.
Oli miten oli niin ensi viikonloppuna DPF:ä laitetaan eläkkeelle ja ohjelmoidaan pois koko järjestelmästä samoin kuin EGR:ä....
tiedän tiedän...ei ole laillista mutta auto täyttää vaatimkset ilmankin näitä!!
Nå niin, alkoi tämkin sitten riesa tämän kanssa eli mittaristossa Check DPF system ja auto vikatilassa.
Viimeinen DPF poltto n. 189 tuhannessa ja nyt 191 tuhatta mittarissa. Yritetty Boschin korjaamosoftalla
pakottaa regeneronti mutta ei lähde tekemään sitä ja vikakoodi nollauksen jälkeen palaa vikatilaan 5-10 sec kulutta.
Jostain postauksesta luin että ainakin parilla on mennyt ahtoputki halki, nyt kiinnostaisi tietää onko ahtimelta välijähdyttäjälle
vai välijäähdyttäjältä kaasuläpälle ja täsmällisemmin mistä kohtaa oli haljennut. Minulla ainakin ahtimelta välijäähdyttäjälle menevä
kumiputki on märkä välijäähdyttäjän päästä....varmaankin öljyä ja voisi viitata vuotoon.
Lämpötila-anturit antoivat mielestäni johdonmukaisia lukemia.
Oli miten oli niin ensi viikonloppuna DPF:ä laitetaan eläkkeelle ja ohjelmoidaan pois koko järjestelmästä samoin kuin EGR:ä....
tiedän tiedän...ei ole laillista mutta auto täyttää vaatimkset ilmankin näitä!!