Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Ok, kiitos, pitääpä koittaa tuota...Tarkoitatko että ns. päivävalot ja ajovalot palavat yhtäaikaa? Minulla on ollut parin vuoden aikana 4 kertaa mainitsemani tilanne, valojen ohjaus sekoilee. Olen normalisoinut tilanteen käyttämällä akun kengän irti. Palstalla oli aiemminkin keskustelua em. asiasta. Joskus oli akun kenkä irti pitempäänkin, mutta just eilen tuon tein ja kenkä oli irti alle minuutin, tuntui sekin riittävän eikä silloin häviä edes radion kanavat.
Niin valojen tulisi toimia siten, että off asennossa palaa päivävalot, parkeilla pelkät parkit, auto asennossa joko päivä- tai ajovalot valoisuudesta riippuen ja valot asennossa ajovalot. Noin ainakin mulla 2014.
Jos Outlanderin päivä- ja ajovalot palavat yhtäaikaa...
Tuolla PHEV puolella oli aiemmin juttua tästä ja kirjoitin sinne ongelman ilmaantuessa ensimmäisen kerran koskapa siellä oli samanlainen kokemus, mutta jatketaanpa nyt täällä polttomoottoripuolella kun diesel auto kysymyksessä. Eli jos sekä päivä- että ajolavot palavat yhtäaikaa kirkkaalla...www.mitsubishiclubfinland.com
No kokeilitko, auttoiko?Ok, kiitos, pitääpä koittaa tuota...