jarnmann
New Member
- Liittynyt
- 18 Heinäkuu 2020
- Sijainti
- Etelä-Pohjanmaa
Hei kaikille märkäkorvalta, ja kiitos koko foorumille keskusteluista tähän asti . Nyt suurin odotuksin Mitsubishin maailmaan .
Ajatuksissa on miten saisi EGR venttiilin pois käytöstä Outlanderista vm 2015 2.2 DI-D, sillä toiseen käyttöautoon V70 EGR remppaaminen oli varsin tyyristä.
Valmisohjelmaa eri automalleille löytyisi netistä, joissa mm. EGR pois ja joko tehoja lisää tai vähemmän kulutusta.
Onnistuuko Outlanderiin ohjelmoinnilla EGR poisto? Entä kokemuksia tehoista / "eco" ohjelmoinnista?
--
Outlanderin valintaan vaikutti paljon forumin keskustelut ja muut lähteet. Puntaroin Outlanderin ja Pajeron välillä etsien sopivaa ajoneuvoa, mutta tulevaa ennakoiden ajattelin Outlanderin olevan parempi valinta. Vihdoin sitten onnistuin ja ehdin nappaamaan ennen muita 7 paikkaisen Outlanderin manuaali vaihteistolla. Pajero jäi vähän kaivelemaan, mutta ehkä sitten joskus vielä wanhempana kahdella istuimella tms, kun suurin osa lapsista maailmalla. Jos Pajeroja enää silloin saa...
Edellinen auto oli Ford Galaxy Powershift automaatilla, josta levisi vaihteisto reilu 340 tkm jälkeen ja korjauskulut olisi ollut 5000 - 6000 eur. Ei ollut mahdottoman suuria murheita muutoin, paitti talvella lumisilla metsäteillä etenemä oli melko heikko Bilteman lumiketjuista riippumatta. Niillä muuten oli etuvetoisen etenemään melkoisesti apua . Metsässä tulee liikuttua läpi vuoden, joten siksi Mitsubishin mallit mielessä.
Ajatuksissa on miten saisi EGR venttiilin pois käytöstä Outlanderista vm 2015 2.2 DI-D, sillä toiseen käyttöautoon V70 EGR remppaaminen oli varsin tyyristä.
Valmisohjelmaa eri automalleille löytyisi netistä, joissa mm. EGR pois ja joko tehoja lisää tai vähemmän kulutusta.
Onnistuuko Outlanderiin ohjelmoinnilla EGR poisto? Entä kokemuksia tehoista / "eco" ohjelmoinnista?
--
Outlanderin valintaan vaikutti paljon forumin keskustelut ja muut lähteet. Puntaroin Outlanderin ja Pajeron välillä etsien sopivaa ajoneuvoa, mutta tulevaa ennakoiden ajattelin Outlanderin olevan parempi valinta. Vihdoin sitten onnistuin ja ehdin nappaamaan ennen muita 7 paikkaisen Outlanderin manuaali vaihteistolla. Pajero jäi vähän kaivelemaan, mutta ehkä sitten joskus vielä wanhempana kahdella istuimella tms, kun suurin osa lapsista maailmalla. Jos Pajeroja enää silloin saa...
Edellinen auto oli Ford Galaxy Powershift automaatilla, josta levisi vaihteisto reilu 340 tkm jälkeen ja korjauskulut olisi ollut 5000 - 6000 eur. Ei ollut mahdottoman suuria murheita muutoin, paitti talvella lumisilla metsäteillä etenemä oli melko heikko Bilteman lumiketjuista riippumatta. Niillä muuten oli etuvetoisen etenemään melkoisesti apua . Metsässä tulee liikuttua läpi vuoden, joten siksi Mitsubishin mallit mielessä.