Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Kuten mainittu, hyvä että löytyKäytin Outtista kolinan takia katsastuspaikalla ( 25 €) niin löytyi alapallonivelvika. Koko alatukivarsi maksoi 70 € ja mukana on em pallonivel. Toinen (alkava ? ) kohde oli kallituksenvakaajan sisäpää.
Lisäys em. Ilmeni että myös moottorin alatuenta oli "pettänyt" , siitä suurimmat kolahdykset johtui. Nyt toimii eikä turhia ääniä kuulu.Käytin Outtista kolinan takia katsastuspaikalla ( 25 €) niin löytyi alapallonivelvika. Koko alatukivarsi maksoi 70 € ja mukana on em pallonivel. Toinen (alkava ? ) kohde oli kallituksenvakaajan sisäpää.
vakaajien puslia, koneen tuennan ja etu tuklivarsien puslia, ja noihan syöpi vakaajantangon päitä ja alapalloja, pehvissä takeperän tuentoja vaihoin aika montaTuplaNokka ootkos kuulolla. Muistatkos vielä tarkemmin mitä tuennan puslia oot Outlanderiin vaihdellut?
onko nelikko?Veljen 2011 Outtis kolisee kans takaa ja katsuritkaan ei löytäneet aiheuttajaa, joten täälläkin odotellaan vinkki vitosia. Itsellä mk1 Outtis ja se uusittu läpikotaisin.
Kiitos!! Kyllä tuossa omassa ääni osuu parhaiten tuohon vakaaja osastoon ja näköjään niiden tankojen puslat on vähän kuluneetkin.vakaajien puslia, koneen tuennan ja etu tuklivarsien puslia, ja noihan syöpi vakaajantangon päitä ja alapalloja, pehvissä takeperän tuentoja vaihoin aika monta
kuten ylempänä totesinkin, koiranluut ja alapallot välillä hankala haavaita väljiksi, varsinkin tavallisella tassu nosturilla kun alusta roikkuu omalla painollaan, yleensä alustan kolinan syy on 80% varmuudella pallonivelet tai vakaajatangon tuentaTämä pitää omastanikin tutkia. Valitin omani kolinasta katsastusmiehelle, ei löytänyt mitään. Korjaamo etsi vikaa kahdesti, ei löydy väljää mistään. Pitääpä noita puslia vielä tutkia.
hyvä että tuli kuntoon!Syy olivat kallistuksenvakaajan helat (puslat). Pistin samalla uudet yhdystangotkin (koiranluut). Tuli rälläkkähommia. Oli aivan perseestä, mutta valmista tuli ja kyyti on upeaa! Koko remontti maksoi noin 45€.
"TuplaNokka" oli siis oikeassa. Vika oli tuennassa. Kiitos kaveri!
Sama vika , taka iskun vaimentimien puslat kuluneet koska akut takana painona. Maahan tuoja ei tahdo niitä vaihtaa ? Pyysin nettiin hinnan osineen ja töineen kahteen viikkoon ei ole kuulunut mitään !2014 Outlanderin takapäästä kuuluu kolinaa terävissä kuopissa. Huolto ei yrityksistä huolimatta löydä mitään vikaa, vaikka kolina on jo tosi häiritsevää. Onko samanlaisia kokemuksia -siis kolinasta, ei huollosta.
Sama vika , taka iskun vaimentimien puslat kuluneet koska akut takana painona. Maahan tuoja ei tahdo niitä vaihtaa ? Pyysin nettiin hinnan osineen ja töineen kahteen viikkoon ei ole kuulunut mitään !