Morjesta vaan,
Pitkään on halu ollut hommata PHEV Outlanderi lähinnä työn takia koska työmatka/latausmahdollisuudet aika optimaaliset kyseiselle autolle (25 km suunta) ja sekä kotona/työpaikalla latausmahdollisuus. Senverta kova alkaa kuume olemaan että lähikuukausina tulee varmasti ostettua ja mallit mitä olen katsellut on MY19/20 Instyle varustuksella, mihin kaikkeen tulisi kiinnittää huomiota oston/koeajon yhteydessä, BMU ilmeisesti yksi asia joka kannattaa tarkastuttaa, tehdäänkö tämä autokaupan puolesta jos asiasta kyselee vai jääkö omalle kontille? Mitä muita huomioitavia asioita tulisi tarkistaa? Kovasti on videoita ja revieweitä tullu katottua ja pääsääntösesti kyllä positiivisesti yllättynyt auton suhteen kaikin puolin.
Onko Ruotsin tuonnilla ja Suomi autolla suuria eroja jos molemmat on Instyle varustuksella? Ilmeisesti ruotsissa varustus on nimeltään S-edition mutta käännetään instyleksi kun tuodaan suomeen.
Kiitos vastauksista etukäteen
Pitkään on halu ollut hommata PHEV Outlanderi lähinnä työn takia koska työmatka/latausmahdollisuudet aika optimaaliset kyseiselle autolle (25 km suunta) ja sekä kotona/työpaikalla latausmahdollisuus. Senverta kova alkaa kuume olemaan että lähikuukausina tulee varmasti ostettua ja mallit mitä olen katsellut on MY19/20 Instyle varustuksella, mihin kaikkeen tulisi kiinnittää huomiota oston/koeajon yhteydessä, BMU ilmeisesti yksi asia joka kannattaa tarkastuttaa, tehdäänkö tämä autokaupan puolesta jos asiasta kyselee vai jääkö omalle kontille? Mitä muita huomioitavia asioita tulisi tarkistaa? Kovasti on videoita ja revieweitä tullu katottua ja pääsääntösesti kyllä positiivisesti yllättynyt auton suhteen kaikin puolin.
Onko Ruotsin tuonnilla ja Suomi autolla suuria eroja jos molemmat on Instyle varustuksella? Ilmeisesti ruotsissa varustus on nimeltään S-edition mutta käännetään instyleksi kun tuodaan suomeen.
Kiitos vastauksista etukäteen