Outlander PHEV takasähkömoottorin pusla

miccomus

Active Member
Liittynyt
24 Maaliskuu 2022
Laitetaas tästä tieto talteen.

Eli tämä korvake on kyseessä


Kulutustavaraa ovat ja kovin kallis osa uutena… nou hätä tilalle löytyy melkein suoraan sopiva pusla.



Ainoastaan tuo keskikohdan pusla vaatii muutaman millin kaventamisen.

Pusla on Toyota Yariksen etummaisen alatukivarren pusla ja maksaa noin 5-10e.

Tämä merkki oli ainakin sopivan tiukka prässättäväksi.
 
Laitetaas tästä tieto talteen.

Eli tämä korvake on kyseessä


Kulutustavaraa ovat ja kovin kallis osa uutena… nou hätä tilalle löytyy melkein suoraan sopiva pusla.



Ainoastaan tuo keskikohdan pusla vaatii muutaman millin kaventamisen.

Pusla on Toyota Yariksen etummaisen alatukivarren pusla ja maksaa noin 5-10e.

Tämä merkki oli ainakin sopivan tiukka prässättäväksi.
Moi!

Ja kiitos vinkistä. Kokematon kysyy vielä tarkennuksia.

Eli tarkoitatko, että tuota puslan keskiosaa piti poikittaissuunnassa kaventaa, jotka näkyvät hyvin tossa sun alimmaisessa kuvassa?

Ja millä sait sen muutaman millin pois prässättyä? Pitääkö ihan joku sorvi olla? Nimimerkillä ei hirveästi vehkeitä käytettävissä, mut houkuttais saada toteutettua halvemmalla tuo korjaus.. Kavereilta saattais löytyä kyllä välineistöäkin
 
Viimeksi muokattu
Oikein ymmärsit. Eli puslan keskiosaa pitää kaventaa. Mielestäni se ei niin millin tarkka kohta ole joten itse kavensin kulmahiomakoneella. Kaippa se menee vaikka rautasahalla jos intoa piisaa…
 
Oikein ymmärsit. Eli puslan keskiosaa pitää kaventaa. Mielestäni se ei niin millin tarkka kohta ole joten itse kavensin kulmahiomakoneella. Kaippa se menee vaikka rautasahalla jos intoa piisaa…
Jees, kiitoksia pikaisesta vastauksesta! Hyvä, ettei niin tarkkaa. Rautasaha löytyy iteltäkin kyllä, mut kaverilla ois rälläkkä nii sillä toki sit pääsis helpommalla. Lähtikö toi vanha pusla miten helposti irti siitä kannakkeesta? Näkyy olevan mulla osittain revennyt, mutta reunoista kiinni.

Ja miten helposti sait tuon yariksen puslan prässättyä paikoilleen? Vaatiiko ihan prässiä, vai saako esim kumivasaralla nakuttelemalla tai höyläpenkissä puristettua paikalleen?
 
Viimeksi muokattu
Takaisin
Ylös Bottom