Paheroproblems

Lappipaje

New Member
Liittynyt
1 Huhtikuu 2008
Sijainti
Lappi
Moikkelis.
Tuli pulmia ja jospa joku valistas etes jossakin näistä. Kiitos jo etukäteen.

1. Vaihdoin lämppärin koko moottorin ja vastuksen. Ei tapahdu mitn. :seina Mikä vikana? Onko muualla sulaketta kuin siin kuskin oven ja a-pilarin tietämillä oleva. Set on ehjä.

2. Turbon tietämillä on märkää öljyä, tsippaako se heti vai kohta? Tilalle kunnostettu vai jostakin ja mistä uusi?

3. Jouduin vaihtaan takajouset ja köyhyyttäni tavalliset. Nyt harmittaa kyl, mutta kun etupää jäi alemmas ja vääntötappien (vaimikäsenytoli) on jo säätövarat käytetty. Kandeeko ostaa mitkä uusiksi? Nouseeko sit etupää ylemmä? Hölmöä sekin....
;D
 
Vs: Paheroproblems

Ihan ensimmäisenä muuta otsikko ennen kuin modet hermostuu.. ;D tuosta vähän vinkkiä http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=21033.0

Onko katkaisija ehyt? Entä vastukset? Tuleeko edes vastuksille saakka sähköä. Ensimmäisenä kannattais tarkistaa.

Onko se öljy siis turbosta peräisin varmasti? Siinä ilmanputsarin ja turbon välisessä putkessa voi olla öljyä joka on tullu huohottimen kautta. Paljonko autosi on ajettu? Mulla oli 450 000 reilu ja turbo toimi vielä, mutta sekin on tietty tapauskohtainen. tuntuuko siipien akselilla suuria välyksiä? Siis ilmanputsarilta tuleva letku irti niin pääsee vähän heiluttelemaan sitä akselia. SIellä ei juurikaan saisi välystä olla, mutta pieni välys on melkeimpä aina.

Sitten nuo jouset. Tässä helpottaisi se vuosimallitieto, mikä noissa ohjeissakin vaaditan. Tai no.. niin.. onko nyt vaikutusta onko lehti- vai kierrejousilla perä. Ne vääntösauvan kiristimet auki kokonaan, varovasti irrotat sen kiristimen ja käännät poorilla ja kiristys uudelleen. Näin saat helposti tiukemalle sitä jousta jos vara on loppunut. Se jousi on molemmista päistä pooreilla kiinni (eli siis jousitanko jossa molemmissa päissä poori), että saattaa irrota kummasta päästä tahansa ku irrotat. Sittenhän näihin myydään offikaupoissa jotaki erikoisempia vääntösauvoja jokka toimii paremmin kun on esim. raskas vinssi keulalla. Ja se keulahan jää sille korkeudelle mille säädät sen, eli on sinusta kiinni onko korkeamaalla vai matalammalla..
 
Vs: Paheroproblems

Lappipaje sanoi
1. Vaihdoin lämppärin koko moottorin ja vastuksen. Ei tapahdu mitn. :seina Mikä vikana? Onko muualla sulaketta kuin siin kuskin oven ja a-pilarin tietämillä oleva. Set on ehjä.

Jotenkin (mutu) että akun vieressä olisi kans sulake jonka takana tuo puhallin on + jotain muutaki. Mutta kuitenki siinä on niitä isompia proppuja akun lähellä et kantsii katella nekin....
 
Vs: Paheroproblems

Ja nyt kun ile mainitsit nuo sulakkeet, niin on kai siellä relekkin jossakin
 
Vs: Paheroproblems

Okay. Kiitos.

Ei tullu tuota otsaketta ajateltua, kuumekko vielä lie pääkoppaa ahistanu.
Kysessä kuitenkin gen1, elikkäs -87, pitkä, lehtijousilla,2,5td. Huoltoautoksi rek.

Juu tulin ajatelleeksi tota huohotinta, nyt kun mainitsitte. Sehän saatto tykätä kyttyrää tosta pakkasesta. Tääl oli rasakka 30 pakkasta pidempään ja ajelin silloinkin jotakin.

Toi talli on vaan ns pohjolan mallia, joten pitkiä remppoja ei viitti tehä vielä. (-16 nyttenkin.)

Häätyy jos tarkenee alkaa katella ny ensin noi virrankulut ja releet ja sulakkeet ja johdot....on vaan vissiin pakko ajella 120km lenkki tänä iltana pelasi ne eli ei....
 
Vs: Paheroproblems

jos vain löydät jostakin tupakansytyttimeen pistokkeen, vähän johtoa ja parei abikolitintä, niin tee johto tupakansytyttymieltä moottorille suoraan.. pysyy ees ikkunat auki..

mulla yleensä tuommonen johto aina mukana, niin saa hätätapuksessa jonkun laitteen toimiin jos meinaa tienpäälle jäähä sen takia. Siihen ku laittaa viel helposti irrotettavan lampun siihen johtojen päähän, niin toimii tyovalonakin..
 
Takaisin
Ylös Bottom