Tällaisesta härvelistä tietova ja paljon!
246tkm ajettu ja on nyt mulla koekäytössä, huoltokirja löytyy, dinitrolin suojaus ja tarkastussuojaus tehty. En ole kauheesti vielä ihmetyksiä löytänyt, mutta muutamista on herännyt kymysyksiä. Koneen alakerta näyttää kosteahkolta, tosin konepesua ei varmaankaan koskaan ole tehty, repsikan puolen kannentiivari näyttäis tihkuvan jonkin verran öljyä, kallis vaiva? Käsittämätön määrä kojelaudan valoja pimeänä, mm lämmön säätimet, onko paha homma vaihtaa? Näyttäis olevan jonkinlainen "prole"-malli, koska melkeinpä kaikki muu löytyy, paitsi ilmastointi. Siihenkin on relepaikka ja säätimien tekstit ym kuitenkin olemassa. Saako asennettua jälkikäteen, millainen homma ja hintatietoutta? Loota tuntuu asialliselta, kylmänä ei vaan mielellään vaihda O/D:ta päälle, meniskö öljyjen vaihdolla vai onko oire jostain vakavammasta? Lämmöt eivät nouse kunnolla, onko jotain ilmiselvää, mikä kannattaa tarkistaa? Kulutushan tuossa on ihan kohdallaan, mutta viekö tosiaan sen 17 mikä täällä tuntuu olevan käsityksenä? Niin ja tossa satasen vauhdissa ehkä jonkin verran jyrisee perästä päin, onko vakavaa / kallista? Minkä verran näillä on yleensä ajettu ennenkuin alkaa tulla isompaa remppaa? Eräskin mitsuhuoltaja tuosta sulalta kehoitti pitämään näpit visusti erossa koko pajerosta (eli kaikista bensa-pajeroista)...mutta kun on niin ruokottoman hyvännäköinen ja hyvän tuntuinen ajettava ja koirillakin olis tilaa kunnolla, puhumattakaan veneen vetämisestä...
Näihin jos löytyisi mahdollisimman moneen kohtaan mahdollisimman kattavia vastauksia, niin KIITOS!!!
246tkm ajettu ja on nyt mulla koekäytössä, huoltokirja löytyy, dinitrolin suojaus ja tarkastussuojaus tehty. En ole kauheesti vielä ihmetyksiä löytänyt, mutta muutamista on herännyt kymysyksiä. Koneen alakerta näyttää kosteahkolta, tosin konepesua ei varmaankaan koskaan ole tehty, repsikan puolen kannentiivari näyttäis tihkuvan jonkin verran öljyä, kallis vaiva? Käsittämätön määrä kojelaudan valoja pimeänä, mm lämmön säätimet, onko paha homma vaihtaa? Näyttäis olevan jonkinlainen "prole"-malli, koska melkeinpä kaikki muu löytyy, paitsi ilmastointi. Siihenkin on relepaikka ja säätimien tekstit ym kuitenkin olemassa. Saako asennettua jälkikäteen, millainen homma ja hintatietoutta? Loota tuntuu asialliselta, kylmänä ei vaan mielellään vaihda O/D:ta päälle, meniskö öljyjen vaihdolla vai onko oire jostain vakavammasta? Lämmöt eivät nouse kunnolla, onko jotain ilmiselvää, mikä kannattaa tarkistaa? Kulutushan tuossa on ihan kohdallaan, mutta viekö tosiaan sen 17 mikä täällä tuntuu olevan käsityksenä? Niin ja tossa satasen vauhdissa ehkä jonkin verran jyrisee perästä päin, onko vakavaa / kallista? Minkä verran näillä on yleensä ajettu ennenkuin alkaa tulla isompaa remppaa? Eräskin mitsuhuoltaja tuosta sulalta kehoitti pitämään näpit visusti erossa koko pajerosta (eli kaikista bensa-pajeroista)...mutta kun on niin ruokottoman hyvännäköinen ja hyvän tuntuinen ajettava ja koirillakin olis tilaa kunnolla, puhumattakaan veneen vetämisestä...
Näihin jos löytyisi mahdollisimman moneen kohtaan mahdollisimman kattavia vastauksia, niin KIITOS!!!