O oldasiaa New Member Liittynyt 8 Helmikuu 2012 Sijainti Oulainen 4 Syyskuu 2019 #1 mittarissa ei pala abs ja jarrujenvaroitusvalo. missähän voisi olla vika?
T. Kiili Mr. Cyborg Club Member Moderaattori Liittynyt 28 Helmikuu 2004 Sijainti kotka 4 Syyskuu 2019 #2 oldasiaa sanoi mittarissa ei pala abs ja jarrujenvaroitusvalo. missähän voisi olla vika? Klikkaa laajentaaksesi... Mittariston polttimot palaneet? Syttyykö jarrujen merkkivalo käsijarrua nostettaessa? Itse aloittaisin mittariston irroittamisella ja polttimoiden vaihtamisella.
oldasiaa sanoi mittarissa ei pala abs ja jarrujenvaroitusvalo. missähän voisi olla vika? Klikkaa laajentaaksesi... Mittariston polttimot palaneet? Syttyykö jarrujen merkkivalo käsijarrua nostettaessa? Itse aloittaisin mittariston irroittamisella ja polttimoiden vaihtamisella.
O oldasiaa New Member Liittynyt 8 Helmikuu 2012 Sijainti Oulainen 5 Syyskuu 2019 #3 T. Kiili sanoi Mittariston polttimot palaneet? Syttyykö jarrujen merkkivalo käsijarrua nostettaessa? Itse aloittaisin mittariston irroittamisella ja polttimoiden vaihtamisella. Klikkaa laajentaaksesi... polttimot ehjät ja sulakkeet myös
T. Kiili sanoi Mittariston polttimot palaneet? Syttyykö jarrujen merkkivalo käsijarrua nostettaessa? Itse aloittaisin mittariston irroittamisella ja polttimoiden vaihtamisella. Klikkaa laajentaaksesi... polttimot ehjät ja sulakkeet myös