Seon moro.
Tuli ajaessa mieleen, että laitanpa vänkärinpenkin selkämenosuuntaan, jolloin lapsilla turvallisempi matkustaa ja samalla helppoa syöttää/seurustella takapenkiltä käsin...
tuumasta toimeen ja tietoa ennen tekemistä:
- ake:autokäsikirja (?) §52; maastohenkilöauto, pakettiauto yms. ..
turvavöiden kiinnitys katsastusmiehen hyväksymä
muut henkilöautot! E14 sääntö (oltava vastaavuus olamassa olevasta!)
- MUTTA ennen vuotta 97 rekisteröidyt autot: selkämenosuuntaan
olevassa penkissä EI tarvita LAINKAAN turavyötä.
->
joko kolmipistevyö (esim ent. pajerosta), kiinnitys A-palkkiin, alas ja penkin kehikon kiinnityspulttiin tai vain lantiovyö, kiinnitys joko vain penkin kehikkoon tai sekä
etukulmaan alas (A-palkin kohd.)
itse ehdin laittaa kolmipistevyön kiinnikkeineen A-palkkiin, vaikka pelkällä lantiovyöllä olisin selvinnyt. Vyöt edellisestä pajerosta (hyväksyttyä mallia). Nyt on mukavampi matkustella ja saa pitempääkin tavaraa kätevästi kuljetettua pelk. takapenkistön kääntämisellä.
t:eko_mies
Tuli ajaessa mieleen, että laitanpa vänkärinpenkin selkämenosuuntaan, jolloin lapsilla turvallisempi matkustaa ja samalla helppoa syöttää/seurustella takapenkiltä käsin...
tuumasta toimeen ja tietoa ennen tekemistä:
- ake:autokäsikirja (?) §52; maastohenkilöauto, pakettiauto yms. ..
turvavöiden kiinnitys katsastusmiehen hyväksymä
muut henkilöautot! E14 sääntö (oltava vastaavuus olamassa olevasta!)
- MUTTA ennen vuotta 97 rekisteröidyt autot: selkämenosuuntaan
olevassa penkissä EI tarvita LAINKAAN turavyötä.
->
joko kolmipistevyö (esim ent. pajerosta), kiinnitys A-palkkiin, alas ja penkin kehikon kiinnityspulttiin tai vain lantiovyö, kiinnitys joko vain penkin kehikkoon tai sekä
etukulmaan alas (A-palkin kohd.)
itse ehdin laittaa kolmipistevyön kiinnikkeineen A-palkkiin, vaikka pelkällä lantiovyöllä olisin selvinnyt. Vyöt edellisestä pajerosta (hyväksyttyä mallia). Nyt on mukavampi matkustella ja saa pitempääkin tavaraa kätevästi kuljetettua pelk. takapenkistön kääntämisellä.
t:eko_mies