Pajeron etuakselista tietoa?

misku

New Member
Liittynyt
9 Syyskuu 2004
Eli nyt tarttis apua alan tietäjiltä! Eli kysessä on etuakselii joka on 2001 ja uudemmissa,mistä tiedän että on just toi akseli kyseessä? Akseli on kiinni vm89 pajerossa! Eli täs mallissa ei ole napalukkoja vaan toimii alipaineella tai niin ku mulla kytkettynä koko ajan päälle :) Olisin siis kiinnnostunut etu lukosta ja orkkis sellaisesta, onko hyvä idea? Kestääkö lukko metsässä ja onko kuinka vaikea projekti asentaa? Työkalut pysyy kyl kädessä ja tiedän suurin piirtein mitä niillä pitäis tehdä ;) Mulle kaupattiinn etulukkoa joka on 96vm gls 2,8l ja myyjä ei osannut sanoa sopiiko vai ei mulle. Vai oliskos jollain jotain parempaa ideaa etulukoksi? Juu tiedän että uusia saa mutta maksaa maltaita :mad:
 
Eikö kellään ole mitään tietoa tästä? :-[ Tieto tulis todella tarpeeseen,,,, ???
 
Mistähän etulukosta on kysymys ?
Pajeroihin ei ole tehty etulukkoa mitsun tehtaalla.
Kun kyselin viime syksynä Vemiciltä.

Arbilta tietysti löytyy etulukko:
Front 1991 on IFS, 28 spline, 8.00" RG, Shaft Diameter 28.8 (1.13"), Shaft Spline 28, RD1104.

Sako
 
En siis tarkkan tiedä mistä lukosta on kyse, vaan mulle ent omistaja sano et tohon hommat orkkis lukon niin kyllä etenee ;) Ja heti tuli mieleen tää palsta, on toiminut muuten todella hyvänä auttajana ja apuna pienissä onkelmissa ??? Tää tuntuu oikeesti olevan aikas kinkkinen kysymys :-\ Sen lukon etsiminen ei siksikään kovin helppoa kun toi akseli on noin " uudesta" tai ainaskin musta tuntuu niin. Mitähän seuraavaksi keksisi et sais tiedon esiin, kun ei oo sitä maagista runkonumeroa mistä toi akseli on, sillä selviäis kuulemma heti,,,heti ja heti ???
 
Tuossa kuva -92 uudemmasta pajeron etuperästä. Pitäisi erottaa onko tästä kyse vai jostain muusta perästä.

http://tinyurl.com/ncwln
 
Takaisin
Ylös Bottom