-91 3,0l bensakoneella olevasta Pajerosta semmoista ongelmaa huomasin, että jäähdytysneste hupenee pikkuhiljaa paisuntasäiliöstä. Pari, kolme päivää kestää kun täyttää maksimirajaan ja sitten on enää lirut pohjalla.
Voisiko tuo johtua kannen tiiviydestä jos syylärissä on yläpintaan asti nestettä jatkuvasti (tarkistan päivittäin) eikä öljykään ole harmaata eikä savuta kylmänä/kuumana. Ainakin muissa autoissa nuo ovat jo enteilleet kannen / kansipahvin rakoilemista, onkos sama juttu Pajerossa?
Syylärin täyttökorkin kohdalla on kuitenkin jatkuvasti nestejäämiä vaikka olen pyyhkinyt ne pois, eli tuokin voisi olla syynä että saumat falskaavat tai jossain on reikä. Muuten näyttää olevan ihan hyväkuntoinen, joskin yläosa tuntuu jossain vaiheessa käyneen kuumana (maalia syöpynyt pois n. puolen sentin matkalta). Lämpömittari pysyy lämmitessään tasaisesti hieman alle puolen välin (termari?).
Autolla ajettu 250t eikä tietenkään huoltokirjaa löytynyt ostohetkellä...
Kansiremppa vai syyläri vaihtoon?
Voisiko tuo johtua kannen tiiviydestä jos syylärissä on yläpintaan asti nestettä jatkuvasti (tarkistan päivittäin) eikä öljykään ole harmaata eikä savuta kylmänä/kuumana. Ainakin muissa autoissa nuo ovat jo enteilleet kannen / kansipahvin rakoilemista, onkos sama juttu Pajerossa?
Syylärin täyttökorkin kohdalla on kuitenkin jatkuvasti nestejäämiä vaikka olen pyyhkinyt ne pois, eli tuokin voisi olla syynä että saumat falskaavat tai jossain on reikä. Muuten näyttää olevan ihan hyväkuntoinen, joskin yläosa tuntuu jossain vaiheessa käyneen kuumana (maalia syöpynyt pois n. puolen sentin matkalta). Lämpömittari pysyy lämmitessään tasaisesti hieman alle puolen välin (termari?).
Autolla ajettu 250t eikä tietenkään huoltokirjaa löytynyt ostohetkellä...
Kansiremppa vai syyläri vaihtoon?