HiluxMan
Member
- Liittynyt
- 15 Helmikuu 2005
- Sijainti
- Petäjävesi
Huomasin tuossa, että 2.8 TDi:n turbon jälkeinen jousto-osalla varustettu putkenpätkä vuotaa takimmaisen laipan juuresta. Jousto-osankin liitoshitsaukset lähenevät elinkaarensa loppua.
Eli pitäisi uusia.
Tulipa mieleen, että onko kukaan pakoputkiremppaa tehdessään jättänyt esim. tuota ekaa vaimenninpönttöä pois? Tai joku kun on kuitenkin tehnyt omat sovelluksensa, niin lähinnä sitä,että jos tuon putkiston tekee enempi vapaastivirtaavaksi, olisiko siitä teho tai kulutusetua?
Eli pitäisi uusia.
Tulipa mieleen, että onko kukaan pakoputkiremppaa tehdessään jättänyt esim. tuota ekaa vaimenninpönttöä pois? Tai joku kun on kuitenkin tehnyt omat sovelluksensa, niin lähinnä sitä,että jos tuon putkiston tekee enempi vapaastivirtaavaksi, olisiko siitä teho tai kulutusetua?