Pajeron pakoputkiasiaa

HiluxMan

Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2005
Sijainti
Petäjävesi
Huomasin tuossa, että 2.8 TDi:n turbon jälkeinen jousto-osalla varustettu putkenpätkä vuotaa takimmaisen laipan juuresta. Jousto-osankin liitoshitsaukset lähenevät elinkaarensa loppua.
Eli pitäisi uusia.
Tulipa mieleen, että onko kukaan pakoputkiremppaa tehdessään jättänyt esim. tuota ekaa vaimenninpönttöä pois? Tai joku kun on kuitenkin tehnyt omat sovelluksensa, niin lähinnä sitä,että jos tuon putkiston tekee enempi vapaastivirtaavaksi, olisiko siitä teho tai kulutusetua?
 
se on ihan turha kampe se etupönttö,itellä jäi yhelle ojanpenkalle,pistin suoran pätkän tilalle,en kyllä huomannu muuta eroa entiseen ku maastokelpoisuushan siinä parani,voi se vähä ahtoihin vaikuttaa??
 
nyt on koko putki tehty 3" putkesta,vaimentaja(1 kpl) omaa valmistetta ääni on hiukan miehisempi ahtopaine nousi 0,9>0.95 ei mainittava määrä,muuten kulkee kevyesti
 
Vs: Pajeron pakoputkiasiaa

Lainataan vaikka tätä, kun en muuta löytänyt.

Hakusessa olis pitkään 2.gen pajeroon (2.5tdic) avarampi putkisto ja en oikeastaa viitsi alkaa itse tekemään, niin löytyiskö mistään valmista tai tekiskö kukaa halvalla? ;D

Ei kuitenkaan kovin meluista, että mieluummin hiljainen ja hyvin virtaava. joko kokoputkisto tai sitten pelkkä alkupää 3" rööriä.
 
Vs: Pajeron pakoputkiasiaa

Ratsastetaan samalla aiheella, ja kysytään mistä kannattaa ostaa osat jos kyhäis vaikka 2.5" tai 3" rosteriputkiston? Ja minkä tyyppisiä vaimentimia?
 
Vs: Pajeron pakoputkiasiaa

Itse olen keräillyt tarpeita tuolta, tosin saatavuus vaihtelee sen mukaan mitä ovat saaneet:

www.kuusakoski.fi
 
Takaisin
Ylös Bottom