pakoputkisto IV

[jo

New Member
Liittynyt
7 Kesäkuu 2008
Sijainti
Turku
Eli mistäs kohtuu hintanen turbo-back evoon? Oon vähän katellu muttei hirveesti oo pistäny silmään.
 
Vs: pakoputkisto IV

Riippuu siitä mikä on kohtuuhintaista, mutta tällä hetkellä punnan kurssin vuoksi Englannissa tehdyt putkistot ovat kohtuu halpoja. Myyjiä löytyy esim tästä ketjusta: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=25104.0

Ja onpa noita usein ebayssäkin myynnissä.

Mulla olisi ylimääräinen käyttämätön rosterinen turbo-elbow eli se ensimmäinen pala turbon ja downpipen välissä missä lambda on kiinni.
 
Vs: pakoputkisto IV

Suunittelin itselle blue flamen 3tuuman koko putkistoa.
Maksaa n.500e laadusta en sit tiedä ku on noinki halpa,sittenhän sen näkee (jos tulee hommattua)
Minkäs kokoinen on muuten toi 4 vakio elbow:n lähto downpipelle?
 
Vs: pakoputkisto IV

oon tota katellu itelle ja sit magnexia ja scorpionii vai mikä se oli?
 
Vs: pakoputkisto IV

Scorpion taitaa olla 2.5" jos en ihan väärin muista. Blueflame on äänekkäässä maineessa eli ei välttämättä ratapäiväystävällinen jos sellainen touhu kiinnostaa.
 
Vs: pakoputkisto IV

onnistuiskohan se äänien alentaminen sillä et laittais radalle vaimennetun katinkorvauksen?
 
Vs: pakoputkisto IV

[jo sanoi
onnistuiskohan se äänien alentaminen sillä et laittais radalle vaimennetun katinkorvauksen?

Vaimentaa ihan vähän, mutta ei todennäköisesti riittävästi. Itse katti asentamalla saavutat paremmat tulokset.
Mitä taaempana vaimennin on sitä tehokkaammin se toimii.
 
Vs: pakoputkisto IV

Tuo magnex voisi olla kanssa varteenotettava vaihtoehto:
http://cgi.ebay.co.uk/Lancer-Evo-Evolution-4-5-6-MAGNEX-COMPLETE-Exhaust_W0QQitemZ220331788578QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item220331788578&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1301|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
 
Vs: pakoputkisto IV

Onko kokemuksia blueflamen hiljentämisestä? Varsinkin matka-ajossa meteli on turhan kova! En usko että katti vaikuttaa tarpeeksi...
 
Takaisin
Ylös Bottom