Peltiosista!!

pulseshow

New Member
Liittynyt
18 Elokuu 2004
Nyt joutuu hiukan jo vittuilemaan mutta aiheesta. Ymmärrän tällaisen harrastekerhon olemassaolon hyvin ja vittu ymmärrän senkin että on kivempaa sekä helpompaa asennella niitä vitun ikkunakalvoja ja pakoputken päitä tuoreisiin peleihin.
Mutta kun itselläni on Galant vm -78 ja syksyllä varhaisessa vaiheessa sain tietää että Koho Car Servicellä olisi hyllyssä läjäpäin uusia peltejä joita kipeästi tarvitsisin omaan projektiini niin soittaessani ko yritykseen minun annettiin ymmärtää että he olivat olleet tähän kerhoon yhteydessä jo aiemmin. Vastausta kysymykseen olisiko kerholla ollut ajatusta lunastaa ne pellit jäsentensä käyttöön ei vittu IKINÄ OLLUT TULLUT!!
MIKSI??
No kun olen kuitenkin periksiantamatonta luonnetta niin ilokseni kuulin että he ovat näitä osia heittämässä jo autuaammille maille mutta ottaisivat selvää mitä löytyy ja saisin ne huokeaan hintaan, pitkällisien soittorumbien ja useiden lupausten jälkeen kaipaamani tieto tulikin.
Pellit oli heivattu helvettiin, siis palavien liekkien keskelle joten projektini kärsii nyttemmin takapakkia sekä tuntuvan budjetin korotuksen, osia varmaankin vielä jostain saa mutta selkeästi kallimpaan hintaan.
Esim maahantuojalla pelkkä takaluukun kansi 500e..

Mitenkä tämä kerhoon liittyy?
Kun johonkin harrastekerhoon soittaa joku joka tarjoaa varmasti tarpeellista tavaraa niin olisiko edes vähintään vaatia siitä ilmoittamaan julkisesti omalla foorumiilla jotta asiasta kiinnostuneet voisivat kukin tahollaan ilmoittaa kiinnostuksensa ja esim.kimppaostolla hoitaa tavarat parempaan talteen? Eikö se ole näitten ympyröitten perimmäinen tarkoitus kuitenkin eli auttaa osien saamisessa sekä tietotaitoa kartuttaessa jotta jokainen voi siitä hyötyä projektiensa saralla.

Nyt vitutta ja vihaksi pistää kuin pientä oravaa, olisin ollut todella iloinen mutta nämä osat ovat jo toisessa olomuodossa, kaikki siis täysin uusia.
:seina
 
Eiköhän noista ole ilmoiteltu... ???

mutta ymmärän kyllä kiukkusi kun osia ei löydy...
tiedän tunteen Celesteen pitäs saada kuskin ovi ja sellasta kun ei löydy... ei auta kun ottaanyt asiaksi ja oikoa se, vedättää kaasulla tms...

toinen asia että koska on tarjottu? kerhohan on aikas nuori vielä... eikai oo seattu mihinkää hekama auton aikaiseen mitsubishi drivers club:iin?

ja täällä on todellakin tarvetta vanhojen mitsujen osille
six vähän ihmetyttä miten on voinut mennä ohi ja ei ole laitettu juttua...
 
Sama tunne täälläkin.. Mulla on 2 76 vuoden Lanceria ja '77 Lancer joihin tarvittaisiin peltejä. Soitin kanssa kh-carserviceen, mutta n.puoli vuotta liian myöhään, siellähän ne pellit on kaatopaikalla. Sanoivat puhelimessa että olivat intternetissä mitsupisiklupin puheenjohtajalle tarjonneet vanhojen mitsujen peltejä muttakun ei vastausta tullut niin veivät kaatopaikalle. Pitäisin itse todennäköisenä että jos Niko olisi tällasen viestin saanut niin ei _ikinä_ olisi päästänyt niitä kaatopaikalle.
 
Hallitus ei ole ainakaa omalta kohdalta millään tietoinen ko. firmasta.

Olisiko ollut jotain väärinkäsitystä ?
 
Väärinkäsityksistä on ilmiselvästi kyse mutta valitettava totuus on että ei niitä osia saa takaisin vaikka kuinka syyllistäisi. On niitä muuallakin roskiin heitetty, ei tuo ensimmäinen paikka ole. :'(
 
pulseshow sanoi
..ko yritykseen minun annettiin ymmärtää että he olivat olleet tähän kerhoon yhteydessä jo aiemmin. Vastausta kysymykseen olisiko kerholla ollut ajatusta lunastaa ne pellit jäsentensä käyttöön ei v***u IKINÄ OLLUT TULLUT!!
MIKSI??

Kun kuulin tästä asiasta taannoin niin olin välittömästi yhteydessä puheenjohtajaamme ja hän sanoi että ei koskaan ole mitään yhteydenottoa saanut ko. yritykseltä, enkä liiemmin myöskään minä (ylläpitäjä postin kautta), ja hulluahan se olisikin moinen tilaisuus sivuuttaa tietoisesti, kun tietää Nikonkin kiintymyksen vanhoihin autoihin, hänenkin projektinsa varmasti peltiosaa olisivat kaivanneet..

Nikon sanoin: "Ikinä ei pitäs mitään tärkeää jättää sähköpostin varaan.."

Itse tarina kuulostaa ihan samalta kun Oulun Aineen, joka muuton yhteydessä hävitti kaikki wanhat mitsujen varaosat koska ne ei kellekkään olis kaupaksi menneet.. (mm. noin 10 sarjaa puslia A15 colttiin) eipä ikinä kysynetkään..
 
uskomatonta ??? luulis jo useampien firmojen tietävän että 70lukuiset ovat nousussa...ja pelti osista maksetaan hunajaa, jos niitä vain löytää...SIIS MINKÄ HELEVETIN TAKIA UUSIA OSIA ERITOTEN PELTEJÄ MENNÄÄN NYT,2000LUVULLA HÄVITTÄMÄÄN???? nytkin voi vain toivoa että joku "kerääjä" on ainakin osan kaatopaikalta pelastanut. :seina ps. älkää ny joku vielä sanoko että mukana meni 20puskuria :'(
 
jep jep, kyllä peltiosat kelpaisivat itsellenikin. Itse kuulin tästä hommasta vasta J. Puhakan puhelun myötä..
 
Tämähän on vähän kaks teräinen miekka...

käyt kysymässä osaa, jos löytyy pyytävät paljon...
sitten kumminkin rikkovat&tuhoovat kun ei mee kaupan...

sehän olisikin hienoa jos juuri. esmes näitä mitsun osia kun heitetään kaatopaikka lavalle antaisivat ne vaikka clubille ja clubi saisi välittää ne eteenpäin tarvitseville...

mutta tämä ei suomessa toimi kaikki haluavat väkisin joko rahaa tai sitten sen hajottaisen/tuhoamisen ilon...
 
niin tosiaan, jäi epäselväksi, että ihanko ne lahjoittamassa olivat näitä osia? Jos olivat, niin, niin tosiaan harmittaa, että kuulin nyt vasta koko jutusta.

Ja mitä "pulseshow:n" saagaan tulee, niin totta, kyllä kerhon tulisi pyrkiä pelastamaan (ja näin tehdäänkin kun tällaisista saadaan tietoa) osia vaikka rahalla -mutta se tietenkin vaatii, että kerholla on rahaa. Ja mistäs se kerho sitä rahaa saakaan? Jäsenmaksuista. Jäsenmaksuista puheenollen, onko omasi jo maksettu? Ihan rehellisyyden nimissä, tuskin voidaan vaatia, että kukaan omasta kukkarostaan rupeaa rahoittamaan tällaisia ostoksia / varastointeja?

PS. Foorumiin voi jättää ilmoituksia ihan kuka vaan -myös Koho Car Service.
 
En tarkoittanut että kerho omilla rahoilla niitä ostaisi vaan ilmoittaisi mitä olisi tarjolla ja halukkaat voisivat ne sitten lunastaa.
 
No noista vanhempien osista yleensä lähestyin Niko Päivistä sähköpostitse 25.11.2005 tiedustellen olisiko joku/joitain halukkaita ostamaan mun kaikki mitsu osat (käyttämättömät)könttänä ei vaivautun edes vastaamaan
 
siis mihin näitä mun maileja oikein menee, mulle ei ole moneen kuukauteen kukaan tarjonnut mitään osia??

Tämmöisiä jutut on juuri huomioitu kerhon budjetissakin, vastaan kyllä kaikille ketkä tällaisia tarjoavat..
 
pulseshow sanoi
Nyt joutuu hiukan jo vittuilemaan mutta aiheesta. Ymmärrän tällaisen harrastekerhon olemassaolon hyvin ja v***u ymmärrän senkin että on kivempaa sekä helpompaa asennella niitä v*tun ikkunakalvoja ja pakoputken päitä tuoreisiin peleihin.
Mutta kun itselläni on Galant vm -78 ja syksyllä varhaisessa vaiheessa sain tietää että Koho Car Servicellä olisi hyllyssä läjäpäin uusia peltejä joita kipeästi tarvitsisin omaan projektiini niin soittaessani ko yritykseen minun annettiin ymmärtää että he olivat olleet tähän kerhoon yhteydessä jo aiemmin. Vastausta kysymykseen olisiko kerholla ollut ajatusta lunastaa ne pellit jäsentensä käyttöön ei v***u IKINÄ OLLUT TULLUT!!
MIKSI??
No kun olen kuitenkin periksiantamatonta luonnetta niin ilokseni kuulin että he ovat näitä osia heittämässä jo autuaammille maille mutta ottaisivat selvää mitä löytyy ja saisin ne huokeaan hintaan, pitkällisien soittorumbien ja useiden lupausten jälkeen kaipaamani tieto tulikin.
Pellit oli heivattu helvettiin, siis palavien liekkien keskelle joten projektini kärsii nyttemmin takapakkia sekä tuntuvan budjetin korotuksen, osia varmaankin vielä jostain saa mutta selkeästi kallimpaan hintaan.
Esim maahantuojalla pelkkä takaluukun kansi 500e..

Mitenkä tämä kerhoon liittyy?
Kun johonkin harrastekerhoon soittaa joku joka tarjoaa varmasti tarpeellista tavaraa niin olisiko edes vähintään vaatia siitä ilmoittamaan julkisesti omalla foorumiilla jotta asiasta kiinnostuneet voisivat kukin tahollaan ilmoittaa kiinnostuksensa ja esim.kimppaostolla hoitaa tavarat parempaan talteen? Eikö se ole näitten ympyröitten perimmäinen tarkoitus kuitenkin eli auttaa osien saamisessa sekä tietotaitoa kartuttaessa jotta jokainen voi siitä hyötyä projektiensa saralla.

Nyt vitutta ja vihaksi pistää kuin pientä oravaa, olisin ollut todella iloinen mutta nämä osat ovat jo toisessa olomuodossa, kaikki siis täysin uusia.
:seina




terve vaan kaikille mullla on tommonen vm 87 oleva galant se tarvis entisöintii vähän ruosteet pitää kaikki poistaa ja mitstä lähtä liikkeelle . ois tarkotus maalata jossin vaiheessa mutta kaikki tietää että noissa alkaa olee jo ruostetta mulla on mese lasu87@luukku.com jos joku osaa neuvoa mua asiassa
 
Mullakin vanha Lanccu on menossa paaliin syksyllä (ennen talvea kuitenkin).
Puran siitä osia niin, että pelkkä raakarunko menee pois..
 
Takaisin
Ylös Bottom