Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Jos sisätilat lämpenee remotella, mutta ei ICEllä niin nelitieventtiilissähän se vika on. Paljon niitä on vaihdettu.Onko muilla vaihdettu sitä 4-tie venttiiliä ja onko auttanut tähän lämpöongelmaan? Sähköllä tuntuu kierto toimivan mutta moottorin kanssa ei.
Auto menossa huomenna merkkikorjaamolle ja jospa tulisi sen venttiilin myötä kuntoon. Mahtaako tätä venttiilivikaa näkyä vikakoodeissa?Autooni vaihdettiin 4-tie venttiili joku viikko sitten. Kun moottori on lämmin, voi mitata lämpötilat venttiilille menevistä letkiuista. Kuvasta, joka on toisessa viestiletjussa näkyy moottorikierron letkut ja pikaliittimillä lämmityslaitteen letkut. Lämmityslaitteen letkut on selvästi kylmemmät, jos nelitiventtiili on jumissa. Kurkkaapa "MY-16 ei lämpene"
Se on mekaaninen termostaatti ilman mitään sähköisiä yhteyksiä. Toiminta tarkastettiin lämmittämälle ennenkuin tilattiin tuo arvokas
Moro. Mulla on samoja ongelmia sihti poistettu ja kaks kertaa merkkihuollon ihmettelyä. Mulla toimii esilämmitys nytte mut on tosi tehoton. Täällä joku sano et kandeis vaihtaa tuo pikku akku ite saamaton en vielä ole tuota tehny.Ja lisää murheita...nyt ei suostu remote appilla käynnistymään. Ilmoittaa vaan akun varaus tai ovi auki. No eihän ole.... sisältä sai toimimaan muttei lämmöstä tietoakaan. Ja lisäksi vika ilmoitus näyttöön"Ev system required" mitä seuraavaksi.
Joo,kyllä täältä hyvää vertaistukea saa. Luulis että lukevat merkkihuollossakin näitä ihmisten vuodatuksia eri vioista. Pirun turhauttavaa vaan kun ei vikaa löydy. Ehkä se akkukin pitää uusia näitten muitten lisäksi. Mulla ensviikolla luvassa ainakin sisäkennon huuhtelu ja sitten varmaan lisää ihmettelyä....Moro. Mulla on samoja ongelmia sihti poistettu ja kaks kertaa merkkihuollon ihmettelyä. Mulla toimii esilämmitys nytte mut on tosi tehoton. Täällä joku sano et kandeis vaihtaa tuo pikku akku ite saamaton en vielä ole tuota tehny.
No eipä tuossa äkkiseltään mitään ihmeellistä kuulostanut olevan. Sihdin jälkeen yleisimmät viat on nimenomaan nelitieventtiili ja sähköinen kiertovesipumppu.Jaahas ja vika löytyi vaatimattoman 7h etsinnän jälkeen. Eli 4-tieventiili ja vesipumppu joka aiheutti heikon virtauksen. Sisäkenno siis huuhdeltiin ja ilmeisesti muukin putkisto. Tämä lämpöasia siis kannattaa tutkia tarkkaan tuontivehkeistä. No nyt sitten odotellaan koska osia saa....
Nojoo pirustako näistä "merkkiliikkeistä"tietää ja varsinkin kun ei paljon vaihtoehtoja kilpailuttaa,koska ei asu kaupungissa. Pääasia että vika löytyy ja maksaja eli autoliike.No eipä tuossa äkkiseltään mitään ihmeellistä kuulostanut olevan. Sihdin jälkeen yleisimmät viat on nimenomaan nelitieventtiili ja sähköinen kiertovesipumppu.
Kuulostaa vedätykseltä ja/tai ammattitaidottomuudelta jos noiden tutkimiseen saa tuhrattua 7h saati sitten monta päivää...
Tässähän tehtiin kolme eri asiaa, joten ei selvinnyt missä niistä vika oli. Kaikki kolme eivät olleet viallisia yhtäaikaa.Jaahas ja vika löytyi vaatimattoman 7h etsinnän jälkeen. Eli 4-tieventiili ja vesipumppu joka aiheutti heikon virtauksen. Sisäkenno siis huuhdeltiin ja ilmeisesti muukin putkisto. Tämä lämpöasia siis kannattaa tutkia tarkkaan tuontivehkeistä. No nyt sitten odotellaan koska osia saa....
Moro. Mulla on samoja ongelmia sihti poistettu ja kaks kertaa merkkihuollon ihmettelyä. Mulla toimii esilämmitys nytte mut on tosi tehoton. Täällä joku sano et kandeis vaihtaa tuo pikku akku ite saamaton en vielä ole tuota tehny.
Olen lueskellut paljon aiheesta ja yleisin murheenkryyni tuo lämmitys tuntuisi tässä laitteessa olevan. Kaippa seuraavaksi kokeilen systeemin huuhtomista ja nesteiden vaihtoa.