renkaitten sovitus lokasuojiin

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Juttelin tossa Autotek:n (Petikko) myyjän kanssa ja se kertoi että niillä on joku"laite" millä ne vääntää lokasuojien "pokkaukset" ylös ilman että ulkopuolelle jää mitään jälkiä :eek: Jos nimittäin rupee pyörät ottamaan kiinni! hinta on parikymppiä per kulma, ainakin ilmeisesti jos ostaa pyörät sieltä! siit en tiedä jos ottavat ylimääräistä jos ottaa pelkän pokkauksen ??? ??? Siellä oli jopa kirjassa maininta Carisman kohdalla että pokkaus joudutaan tekemään kys. rengaskoolla (215/35-18" Vanne lev.7,5 ja ET40)
 
onhan toi vanha juttu autotekissä kyllähän toi kaari muutuu tossa käsittelyssä jonkin verran myös ulkonäöllisesti ja mun mielestä toisiin autoihin hyvään suuntaa ja toisiin se ei sovi ollenkaan jos meinaat laitaa itelle 18 set ja ajat sillä autolla niin en suosittele isompia kun 17" suomen tiet ja 18" ei ole käyttö autossa mikään hyvä yhdistelmä itsellä ei ole ollut mut kaverin civikissä oli ja mun mielipide on et 17" maksimi sen koko luokan autohin :)
 
Jos vaan dollareita löytyy ni varmaan laitan 18set ;D vaikka kiusakseni ;D ;D Ja jos ei oo kiva ajaa ni sit mä laitan ne Colttiin ja otan siitä 17set Carismaan  ;) Kyllähän jotkut sanoo et Ferrarikaan ei ole mukava ajaa :eek: Eli siitä mistä ei pidä, ni sitä ei myös pidä hankkiakkaan!!! ja siks toisekseen Carisma on jonniin verran kookkaampi ku civikki ainaki mun näkökulmasta ;)
 
joo onhan se carisma vähän isompi mä meinasin joskus pari vuotta sitten kans levittää mun lancerin taka kaaria mut olis tullut hölmön näköinen ilman taka puskurin reunan levittämistä kun sattuvat olemaan aikasta lailla samassa linjassa jätin sit tekemättä
 
Takaisin
Ylös Bottom