ruisku järjestelmä, hyvä/edullinen?

MetalMan_ sanoi
Johan meinaat sopan kehitellä ;D ;D ;D

Saakos kysyä, miks just sigman 6G72 tommoseen rojektiin ???

sattui saamaan tuollaisen koneen halvalla ja ajattelin että tuos olis hyvä kone kusiaiseen (olin ettimässä aivan muita osia autohajottamolta alunperin, kun tuohon koneeseen törmäsin, kun kuulin koneen hinnan, ei tarvinnut kahta kertaa miettiä) V6 konetta siihen olin jo hieman suunnitellutkin, mutta olin jo unohtanut koko projktin välillä.

"Ferrarin" V8 (lancia 8.32, ulkomailta olis saanut n. 1500 €:lla) oli yks toinen vaihtoehto koneeksi välillä ja lancia delta integralen 16V turbo kone, mutta tuo mitsun kone sitten tuli hankittua.

eiköhän tuossakin ole jo riittävästi potenttiaalia kusiaisen koneeksi :p pitää ensin kokeilla vaparina ja jos tuntuu laiskalta, niin turbotetaan se sitten.
 
video on otettu tänään tehtyjen säätöjen jälkeen, n. 5000-5500 rpm asti moottori toimii erittäin hyvin, sen jälkeen ei halua kiertää puhtaasti, syy todennäköisesti muuttuva pituuksisessa imusarjassa ??? no, huomenna koitan lukita ne läpät mekaanisesti auki asentoon, jos se vaikka auttais hieman ;)

tyhjäkäynti pyörii 830-850 rpm paikeilla, aika hyvin ajatellen kuinka vähän aikaa olen käyttänyt säätämiseen tähän mennessä.
 
eihän tuo kone ole noissa videoissa ikinä käynytkään kuin kahdella pytyllä, tänään tutkittu tulpat ja tulpanjohdot, ei vaikutusta, vaikka ne vaihtoikin, myös mitsun omat sytty systeemit tuntuu olevan kunnossa (hetkellisesti kävi jo kaikilla kuudella pytyllä 8) )

vika on nyt paikallistettu megasquirttiin, startatessa antaa kipinän kaikille pytyille, mutta kun kone lähtee käyntiin, se antaa vain 2 ja 5 pytyille kipinän.

uskokaa tai älkää, mutta hieman jo pelästyin, kun se lähti kaikilla kuudella käymään :p oli hieman paremmin kierrosherkkyyttä ja meteliä ;)
 
Ilmankos se onkin kuulostanut kuin vanhalle kaks pyttyselle warrelle ;D korjaan harrikalle ;D ;D ;D

Otahan videoo sitten kun saat pysymään käynnissä kaikilla kuudella pytyllä :peukku
 
joo-o pääsispä tuohon asti omassa projektissa...
mutta vielä map anturi & hall anturit(2kpl) & liittimiä puuttuu :'(
 
On se nätin näköstä/kuulosta! Toki toi ilman änkkäriä huudattaminen hämää, mutta äänihän on voimaa! Kysykää vaikka Honda miehiltä!
 
Takaisin
Ylös Bottom