säädettävät tukivarret evo8

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Hs

Member
Liittynyt
30 Elokuu 2006
Moro.
eli pitäisi saada ostaa säädettävät takatuki varret ku ei muuten saa kulmaa kohalleen.
vissiin joku aiempi omista päkkäyttänyt johonki ku ei säätö perkele riittänyt. >:( >:(
joo elikkäs minkäs merkkiset kannattis ostaa ja mistä sais edullisesti ei mitään saatanan kalliita????
katu ajoon tulis eli siis normi ajoon
 
Vs: säädettävät tukivarret evo8

Onko sulla vakio jouset vaihdettu, vai onko siinä ne eibachit kiinni? Ne on numeroiden mukaan evo 6:n jouset, niin takapää tippuu enemmän kuin pitäisi. Ei niitä silloin arvoihin luultavasti saakkaan.
 
Vs: säädettävät tukivarret evo8

hs sanoi
Moro.
eli pitäisi saada ostaa säädettävät takatuki varret ku ei muuten saa kulmaa kohalleen.
vissiin joku aiempi omista päkkäyttänyt johonki ku ei säätö p**k**e riittänyt. >:( >:(
joo elikkäs minkäs merkkiset kannattis ostaa ja mistä sais edullisesti ei mitään s**t*nan kalliita????
katu ajoon tulis eli siis normi ajoon

Ennen kuin alat ostelemaan alatukivarsia niin kerrotko vähän mitä autoon tehty. Eli onko madallettu? Jos on niin onko koko alusta vaihdettu vaiko pelkät jouset? Mikä takapään kulmissa kusee? Liikaa camberia?

Syitä miksi takapään camberi on liian suuri:
- ULOMPI pusla taka-alatukivarressa mihin napa kiinnittyy on paskana -> tällöin napa pääsee liikkumaan ulos päin ja lisää REILUSTI negatiivista camberia
- taka-alatukivarren cambersäätöpusla korin päässä on paskana -> jälleen kerran camber kasvaa ja ei mee pienemmäksi vaikka säätäis
- Auto on liian matala
- taittunut tukivarsi

Kustomialatukivarret on tod näk 2 - 4 kertainen hinta vs orginelli. Etenkin sellaiset mitä uskaltaa käyttää ajossa eikä tarvii pelätä että katkee.
 
Vs: säädettävät tukivarret evo8

joo eli vaihoin vakio iskarit/jouset paikalleen eli ei oo madallettu.
pittää vielä käyttää nosturilla toi auto ja kattoa puslat läpi.
no tuosa on kuitenki säätölappu mistä näkee mikä on perseellään.
 

Liitetiedostot

  • 20170701_115719.jpg
    20170701_115719.jpg
    281.5 KB · Lukukerrat 327
Vs: säädettävät tukivarret evo8

Veikkaan et siel voi myös olla ne säätöprikat väärin. Eli tarkista että ne ovaalit prikat on samaan suuntaan kuin se pultin pään kiintee prikka.
 
Vs: säädettävät tukivarret evo8

Harri K sanoi
Veikkaan et siel voi myös olla ne säätöprikat väärin. Eli tarkista että ne ovaalit prikat on samaan suuntaan kuin se pultin pään kiintee prikka.

+1 , nolla/lähtöasento niin että uran tasainen kohta suoraan ylös.

Eikä nuo kulmat nyt niin kauheasti ole pielessä ? Esim. Camberia eteen voit ihan hyvin kääntää sen pultin toisinpäin -1 asentoon.
 
Vs: säädettävät tukivarret evo8

Harri K sanoi
Veikkaan et siel voi myös olla ne säätöprikat väärin. Eli tarkista että ne ovaalit prikat on samaan suuntaan kuin se pultin pään kiintee prikka.

+1

-JP- sanoi
+1 , nolla/lähtöasento niin että uran tasainen kohta suoraan ylös.

Eikä nuo kulmat nyt niin kauheasti ole pielessä ? Esim. Camberia eteen voit ihan hyvin kääntää sen pultin toisinpäin -1 asentoon.

+1 tälle kans

Eli alatukivarsien kamberpultit sieltä korista kattoo, että prikat oikein. Etupäässä sitten se toinen pultti navassa joka menee iskarin alapäähän kiinni on kanssa epäkesko jolla saa "pikasäädön".
 
Vs: säädettävät tukivarret evo8

jees oli säätöprikat oikein päin, eli ei muutako raakaa ajoa ja kattoo et alkaako syömään rattaita.
Ja eipä nuo tosiaan ookkaan niin perseellään noi kulmat ku tarkemmin katteli nuo läpi.
 
Takaisin
Ylös Bottom