Sähköt häviää

eclipse2.0

Eclipse 2.0 DOCH 2WD (D22A)
Liittynyt
3 Lokakuu 2003
Sijainti
Kotka/Lapinjärvi
pikku ongelma kun sähköt häviää välillä täysin, yleensä silloin kuin auto on sammuksissa ja yrittää käynnistää tai laittaa virrat päälle, tai sitten heti kun on käynnistynyt niin saattaa hävitä ja auto sammuu, mutta ei kesken ajon häviä kuitenkaan, ainakaan vielä ei oo hävinny kesken ajon. Tänään kyllä olin juuri lähdössä liikkeelle niin hetkex hävis sähköt mut tuli heti takas.Oisko jotain hyvii ideoit mis vois olla vika.
 
tutkit akulta lähtevät johdot (myös maa) ja ne pääsulakkeet tarkkaan, otat ne sulakkeet irti ja kääntelet, heiluttelet johdot ja tarkistat liittimet ja akunkengät....

Mulla oli joskus samantyyppinen ongelma Coltissa, ja sieltä akun liepeiltä löytyi yksi liitos joka oli ihan tomuna....
 
mul on ollu saman tyyppinen juttu kans mut vaan mazdas ja vikana oli että joku pääsulakkeista oli silleen vähän rikki että kun se pääsi jostain syystä lämpenenmään ni rakok kasvoi ja virrat hävis mutta ei kyllä kaikki virrat koska kyseessä oli vain yksi sulake. :)
 
Mulla hävii ihan kaikki virrat. putsasin akun kengät, ei ne kyl hapettunu ollu mut kuitenki putsasin ja sit laiton maajohtoo vähä crc:tä, enää ei oo hävinny.
 
Omassa galantissani varashälytin imi akun tyhjäksi. nyt kun olen ottanut varashälyttimen pois päältä, niin ongelmia ei ole ollut!
 
mul ei viel oo hälytintä ja kun akku ei oo tyhjä. Akku on täys virtaa mut se virta jostain syystä ei aina lähe akust eteepän tai mihistä se ny sit katkooki.
 
Takaisin
Ylös Bottom