Vs: Sapporo turbo 1979
Ja sitä evolancerin konetta joudut rakentamaan ihan jonkin verran että kelpaa, sellaisenaan siinä katsotaan olevan ne tehot mitkä siinä on tehtaalta ollut eli menee heittämällä yli tehorajoista. Tehojen rajoitus tehdasmallia vähemmäksi on ainakin aikaisemmin ollut käytännössä mahdotonta.
Omavalmistemoottorina olisi helpompi lähteä tarjoamaan leimalle. Eli esimerkiksi kertoo että koneessa on alakerta vaikka siitä evosta, kansi galantista, ahdin asennettu jälkikäteen yms ja sitten penkkilaput sille max 150 hevosvoimalle. Ja katsurista riippuen ahtojen pitää olla järkevät, pakokaasuahtimen kanssa ei nykyään enää kelpaa 0.1bar ahtopaine (ilmeisesti liian selvästi vain penkitystä varten tiputettu). Remmiahtimelle ei muistaakseni ollut minimiahtopaineelle rajaa.