Sigman madallus?

  • Viestiketjun aloittaja Make-82
  • Aloituspäivämäärä
M

Make-82

Guest
Osaako kukaan sanoa onko ecs:llä varustettua sigmaa mahdollista madaltaa? Alusta sinällään on todella hyvä ja toimiva...saisi vaan olla aavistuksen alempana.
 
Yksinkertaisesti valehtelee ECS:lle että auto kulkee kokoajan vaikka 150 km/h, niin se menee itse alas... ;D
 
elikkä sulake vain irti sieltä ni se laskee viel aavistukse alemmas ku matalimmas asennos :)
 
Mulla on myös sigmassa ecs ja madalsin autoa ottamalla kaikki ecs sulakkeet pois mitä löysin. Sulakkeita on pari konehuoneessa ja yksi on kuskin jalkatilassa ja jos sen jättää paikoilleen niin syttyy varoitusvalo palamaan. Eli kaikki pois..
Kyselin mitsun huoltomiehiltä, että onko siitä haittaa jos ecs ei ole toiminnassa ja heidän mukaan ei ole mitään haittaa. Joku mummeli oli ajellut ilman ecs:ssää puolisen vuotta eikä ollut mitään hajonnut.
Olen aina välillä käyttänyt ecs:ssää ettei mene paikat jumiin...
 
järjetöntä ajaa ilmaa aktiivialustaa...mikään ei o makeempaa ku vakaa ajo mutka teil... :eek: :eek: ecs sulakkeet paikalleen vaan!!!!
 
Mitenhän tuo lie, eli jos ECS ei ole toiminnassa, sehän tarkoittaa että ilmapussit on tyhjät, eli auto makaa hentoisten kierrejousien päällä, eli käytännössä pohjassa. Ei maha olla mukavuus huipussaan ja kestäneekö paikatkaan ???
 
Kieltämättä vähä arveluttaa toi sulakkeiden poisto...kattoo ny. Tuo ecs vaan on mielestäni pirun hyvä, juurikin sen takia haluisin pitää sen toiminnassa!  ;D Pitää nyt tässä harkita...ennen ensi kesää nyt ei kuitenkaan tuu tehtyä mitään hirveitä muutoksia.
 
Miten jousituksen anturi mittaa korkeuden alustalle? Jos tämän anturin mittaus tapaa muuttaisi niin muuttuisiko alustan korkeus? ymmärtääkseni sapporossa voi korkeutta laskea muuttamalla mittaavaa anturia. (en kyllä kauhean tarkasti ole asiaa tarkastellu)
 
En ole minäkään kerennyt vielä tuon ecs:n sielunelämään perehtyä ollenkaan. Tuossa voi kyllä olla tutkimisen arvonen pointti...joku anturihan siellä todennäkösesti korkeutta valvoo. Kun saisi jostain käsiinsä jotain manuaalia tuosta alustasta niin voisi opiskella...suin päin en uskalla ruveta touhuamaan. Mulla ois tarkotus keväällä laittaa 18" alut alle...sillon ois paikallaan saaha vähän alemmas tuo koppa.  :p
 
Takaisin
Ylös Bottom