J
jaskajokunen
Guest
Nyt on apusimpukka vaihdettu ja kallistuksenvakaajan kumitkin punnerrettu paikoilleen, seuraava rasti olis purkaa tuo "varaosasimpukan"akseli koneistamoa varten puhtaaksi. Onhan täällä ollut "sinnepäin" ohjeita, mutta se DIY-ohje on vielä kadoksissa. Tarvitseekos siihen muita stefoja, kuin ne kaksi jotka on jo hankittu ?
Mun mielestä tuo paikallaan oleva vuotaa myös siitä rattiakselin puolesta eli onko sielläkin joku stefa tms. Tuota nestekiertoa en ole vielä miettinyt sen enempää eli ei tylyjä kuitteja jos edellinen kysymys oli älytön.
Tähän mennessä purettuna on 4kpl 14mm pultteja päältä sekä sen kiristyssysteemin lukkomutteri, sit jämähti siihen projekti :seina
Mun mielestä tuo paikallaan oleva vuotaa myös siitä rattiakselin puolesta eli onko sielläkin joku stefa tms. Tuota nestekiertoa en ole vielä miettinyt sen enempää eli ei tylyjä kuitteja jos edellinen kysymys oli älytön.
Tähän mennessä purettuna on 4kpl 14mm pultteja päältä sekä sen kiristyssysteemin lukkomutteri, sit jämähti siihen projekti :seina