Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.
Maanantaina sattui kauniimmalle puoliskolle pieni lipsaus ja keula sai pientä osumaa. Eipä tuota voi paljon keskemmälle osua, mutta onneksi vauriot olivat alkusäikähdystä pienemmät ja tästä selvittiin lähes kosmeettisilla vaurioilla. Keskiviikkona kävin näyttämässä autoa vahinkotarkastajalla ja täytyy sanoa, että palvelu oli ensiluokkaista. Autosta otettiin kuvat ja paperihommat saatiin nopeasti kuntoon.
Jos kolhusta hakee jotain hyvää, niin onneksi en ollut vielä saanut maalaamolta uusia osia saati että olisin ehtinyt niitä laittamaan paikalleen, joten nyt kun palikat oli tänään haettavissa, niin pääsen laittamaan tämän viikonlopun aikana jo uutta osaa paikalleen. Hyväkuntoinen konepelti löytyi Siilinjärveltä (Kiitos Imperiolle
eukku ) ja sen kun maalauttaa, niin keula on jälleen kunnossa. Kävin tänään myös katsastuskonttorilla täyttelemässä lappusia ja rekisterikilpikin tulee parin viikon sisällä.
Harjunpään automaalaamolla oli taas tehty erinomaista jälkeä ja vaikka tutkailin osia kirkkaassa auringonpaisteessa tarkalla silmällä, niin eipä niistä löytynyt virheitä. Erityispropsit täytyy antaa maskin pohjista ja maalauksesta, sillä se on todella veemäinen hinkattava ja konetta on siihen turha edes tarjota. Mutta kyllä on ilo laitella tuollaisia osia autoon kiinni.
Ja vaikka jo noista yllämainituista oli riemu pinnassa (pois lukien tuo keulan kolhu... ;D ), niin tänään sai namia oikein kunnolla, kun pääsin hakemaan BC:n satsin talliin. Iso kiitos Mikolle ja Alelle Mamasanin suuntaan!
eukku Ostin satsiin mukaan Alen ehdotuksesta jatkot jäykkyydensäätönuppeihin, joilla saa nostettua säätönupikat näkösälle eikä säätämistä varten tarvitse joka kerta purkaa sisustan muoveja tieltä. Läpivienneille tarvitsee vain tehdä pienet reiät ja sen jälkeen säätö sujuu todella helposti myös takapäässä. Erinomainen tuotekehitysidea! En tiedä maltanko olla laittamatta alustaa jo viikonlopun aikana pihassa alle...
Pari kuvaa näihin juttuihin liittyen: