Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu
Ootte te kyllä aika sissejä.
Tosin olen minäkin aikamoisia hommia tehny "bilteman rampeilla" mutta tässä tapauksessa se on tosiaan vähä haastava homma kun pitää käyttää ne pyörät pois. Pajeroon vaihdoin kaikki voimansiirron öljyt niin että ajoin sen puupalikoiden päälle.
Hauskintahan tässä tietysti on että mun vaivalla säästämät saksinosturirahat on kovaa vauhtia menossa tonne galantin pannuhuoneesee, että ilmeisesti jatketaan tätä tunkki/puupalikka/pukki/ramppi -puuhastelua tulevaisuudessa.
Mitäs te olette mieltä mitä mun kannattas nyt tilata japanista, mitä ainakin väkisinkin tarvitsee? Autohan on jokapäiväisessä työmatka-ajossa ja jotain pitäs varmaan saada sit tehtyä tos joululomalla, onneks sattu tälle vuodelle sellanen ylellisyys joulun nurkille.
Pähkäilin tuossa vähän "pakollista" listaa ja hinnat Japanissa alv0.
Venakopan tiivisteet 17.94e ja tulppakaivojen tiivisteet 20.40e
Kannentiiviste 70.46e
16 kpl venttiilinvarren kumeja, kannattanee vaihtaa kun käyttää kannen pois 64.32e
Jakoremmi 68.17e ja kiristinrulla 39.46e
TP -remmi 19.53 ja kiristinrulla 28.99e
Jakoremmin ohjainrulla 25.61e
Noi ohjainrullat/kiristinrullat vois kyl ottaa tarvikkeena suomesta, kun niiden kans tulee äkkiä pakettiin painoa ja hinta nousee sit kuljetuksella, ne on muistaakseni myös kohtuuhintasia tarvikeliikkeissä.
Kampparin stefat? kannattaako?
Eikai niitä kannen pultteja ole pakko vaihtaa?
Vesipumppu ja automaattikiristin tuli vaihdettua viimeeks, ne ehkä uskaltas skipata.
Toki sit kaikki laakerit sunmuut on asia viel erikseen, mut eipä niitä kai uskalla etukäteen tilata, ja sitten on vielä se jokeri että mikä sen ohivuodon aiheuttaa siellä kakkospytyssä.
Halvin vaihtoehto ois varmaan männänrenkaat, näytti maksavan vähä vajaa 40e, tepi puhu myös että tasapainoakselin laakeronnit menee noissa, nekään ei ollu kauheen kalliit, toki eri kokovaihtoehtoja oli tarjolla.