Noniin..ensimmäisen Mitsun hankittuaan saa heti ensimmäisenä lähteä kyselemään viisaammilta tyhmiä
Elikkästä tuli hankittua eräänlaiseksi aihioksi tuollainen vm. 1998 Mitsubishi SpaceWagon 2,0i
Moottorikoodin pitäisi tietojen mukaan olla 4G63 ja korimalli N33W.
Moottorissa ilmenee käyntihäiriötä eli tyhjäkäynti pikkuisen seilaa ja välillä tyhjäkäynti katoaa, auto sammuu. Myös tasakaasulla ajettaessa nykiminen on selkeää..jopa äärettömän ärsyttävää. Startatessa tuntuu, että juuri kun auto on lähdössä käyntiin -> moottori hirttää kiinni ja vasta kun startti siitä saa pyöräytettyä ns. yli - auto lähtee käyntiin.
Eli ajattelin aloittaa ihan perushuollolla, öljyt, suodattimet, tulpat, jakajan kansi, pyörijä, kaasuläppäkotelon sekä MAFfin (vai onko tuossa MAP) puhdistuksella. Sekä myöskin jakopää täytyy tarkistaa josko sielä olisi jotain tapahtunut.
Kuitenkin nyt tuo jakajan kansi sekä pyörijä ovat hukassa tai sitten en vain osaa
Kaikki varaosaliikkeet tarjoavat samaa pakettia kansi/pyörijä, jotka ovat mielestäni vääriä. Jakajan kannessa on ilmeisesti sisäänrakennettu puola ja siinä on se ylimääräinen ´tappi´..kuitenkin nyt autossani tuo tappi törröttää sieltä itse virranjakajasta ja kaikissa varaosakansissa se on siinä jakajan kannessa. Myöskin pyörijä tuntuu olevan erilainen..ulkoisesti saman näköisiä kaikki, mutta mitoiltaan eivät mielestäni vastaa sitä vanhaa minkä sieltä pois nyppäsin.
Josko täältä löytyisi apua ja vinkkejä Mitsun saattamiseen tieliikenteeseen.
Elikkästä tuli hankittua eräänlaiseksi aihioksi tuollainen vm. 1998 Mitsubishi SpaceWagon 2,0i
Moottorikoodin pitäisi tietojen mukaan olla 4G63 ja korimalli N33W.
Moottorissa ilmenee käyntihäiriötä eli tyhjäkäynti pikkuisen seilaa ja välillä tyhjäkäynti katoaa, auto sammuu. Myös tasakaasulla ajettaessa nykiminen on selkeää..jopa äärettömän ärsyttävää. Startatessa tuntuu, että juuri kun auto on lähdössä käyntiin -> moottori hirttää kiinni ja vasta kun startti siitä saa pyöräytettyä ns. yli - auto lähtee käyntiin.
Eli ajattelin aloittaa ihan perushuollolla, öljyt, suodattimet, tulpat, jakajan kansi, pyörijä, kaasuläppäkotelon sekä MAFfin (vai onko tuossa MAP) puhdistuksella. Sekä myöskin jakopää täytyy tarkistaa josko sielä olisi jotain tapahtunut.
Kuitenkin nyt tuo jakajan kansi sekä pyörijä ovat hukassa tai sitten en vain osaa
Kaikki varaosaliikkeet tarjoavat samaa pakettia kansi/pyörijä, jotka ovat mielestäni vääriä. Jakajan kannessa on ilmeisesti sisäänrakennettu puola ja siinä on se ylimääräinen ´tappi´..kuitenkin nyt autossani tuo tappi törröttää sieltä itse virranjakajasta ja kaikissa varaosakansissa se on siinä jakajan kannessa. Myöskin pyörijä tuntuu olevan erilainen..ulkoisesti saman näköisiä kaikki, mutta mitoiltaan eivät mielestäni vastaa sitä vanhaa minkä sieltä pois nyppäsin.
Josko täältä löytyisi apua ja vinkkejä Mitsun saattamiseen tieliikenteeseen.