Spacewagon 2.0 tdi(n38w) vaihteisto-ongelmia

juikkipuikki

Mitsubishi Space Wagon 2.0 TDI
Liittynyt
18 Toukokuu 2012
Sijainti
Riihimäki
Nyt on perjantain jälkeen ollut space wagonin(N38W) 2. vaihteen kanssa ongelmia. Kakkosvaihdetta ei saa enää liikkeessä muulla tavalla päälle kuin käyttämällä ykkösen kautta.
Mutta jos pysäyttää auton niin kakkosvaihde menee helposti päälle. Missähän ongelma mahtaa olla ja tuleeko kalliskin remppa?

Kiitokset vastauksista etukäteen ;)
 
Vs: Spacewagon 2.0 tdi(n38w) vaihteisto-ongelmia

lähtisin ehkä siitä että loota öljyt pihalle(astiaan siis,ei pihamaalle!) ja katsoisin miltä näyttävät.

jos paskaset ja silppua/ hilettä joukossa niin sit varmaan laakerointia vähintään tiedossa.

tuskin ainakaan vaijereiden säädössä kun 4 ja pakki vissiin menee normisti.
 
Vs: Spacewagon 2.0 tdi(n38w) vaihteisto-ongelmia

mikko412 sanoi
lähtisin ehkä siitä että loota öljyt pihalle(astiaan siis,ei pihamaalle!) ja katsoisin miltä näyttävät.

jos paskaset ja silppua/ hilettä joukossa niin sit varmaan laakerointia vähintään tiedossa.

tuskin ainakaan vaijereiden säädössä kun 4 ja pakki vissiin menee normisti.

Kiitokset vastauksestasi! Korjaaja epäili noita vaijereita, kun kakkonen menee paikoilleen kuitenkin rahisematta ykkösen kautta.
Juu 4 ja pakki toimii ihan ok.
 
Vs: Spacewagon 2.0 tdi(n38w) vaihteisto-ongelmia

Vaihteistosta kun en mitään tiedä, niin onko nämä juuri niitä laakereita, joita saattaa joutua uusimaan:

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=44746.0
 
Vs: Spacewagon 2.0 tdi(n38w) vaihteisto-ongelmia

Eipä johtunukaan niistä vaijereista. Seuraavaks kytkimen työsylinteri vaihtoon, kun korjaaja veikkas ettei kytkin irrota tarpeeks hyvin.
Jos ei sekään ni menee kuulemma kytkinpaketti takuuseen.
 
Vs: Spacewagon 2.0 tdi(n38w) vaihteisto-ongelmia

synkrot on selvät, ~200e uudet :-\
mulla on sama 1 - 2 vaihteissa tuossa EA6ssa, ensin oli alkanut kuulemma 2 vaihde tökkimään, mulle tullessa alkoi jo 1vaihdekin tökkiä
vaihtaessa, öljyn vaihdolla parani huomattavasti, kokeilin laitaa teboilin monitra yleisöljyn niillä
toimi suhteelisen hyvin viimeiset 80tkm mitä mulla oli ennen kannen halkeemista :'(
 
Vs: Spacewagon 2.0 tdi(n38w) vaihteisto-ongelmia

Mr mmc sanoi
synkrot on selvät, ~200e uudet :-\
mulla on sama 1 - 2 vaihteissa tuossa EA6ssa, ensin oli alkanut kuulemma 2 vaihde tökkimään, mulle tullessa alkoi jo 1vaihdekin tökkiä
vaihtaessa, öljyn vaihdolla parani huomattavasti, kokeilin laitaa teboilin monitra yleisöljyn niillä
toimi suhteelisen hyvin viimeiset 80tkm mitä mulla oli ennen kannen halkeemista :'(

Ai siis 200e makso synkrojen laitto?
Driver vaihto tohon Riksun mitsuliikkeestä ostamani Castrolin laatikkoöljyt(jotain uutta litkua kuulemma) joku 2kk sitten, voisiko siinäkin olla
vian mahdollinen syy?
 
Vs: Spacewagon 2.0 tdi(n38w) vaihteisto-ongelmia

ei oo kytkimes vika jos menee joku vaihde hyvin sisään ja joku ei ollenkaan,tai pitää tehähä jotakin koukeroita ennen ku menee pykälä tupaan. kytkin kun joko pelaa (jokasella vaihteella)tai sitten kronaa jokasella pykäläl.


eli on siellä loodas joku feelu tiedossa nyt,eikä se kuitenkaan eka loota ole joka mitsussa antautuu
 
Vs: Spacewagon 2.0 tdi(n38w) vaihteisto-ongelmia

mikko412 sanoi
ei oo kytkimes vika jos menee joku vaihde hyvin sisään ja joku ei ollenkaan,tai pitää tehähä jotakin koukeroita ennen ku menee pykälä tupaan. kytkin kun joko pelaa (jokasella vaihteella)tai sitten kronaa jokasella pykäläl.

eli on siellä loodas joku feelu tiedossa nyt,eikä se kuitenkaan eka loota ole joka mitsussa antautuu

No sitähän mä vähän pelkäänki :D En vaan suostu myöntää :seina
 
Takaisin
Ylös Bottom