Hei. 2,4 gdi mitsu on menettänyt luottamuksen nyt, kun toimii lähes normaalisti, mutta yllättäen kun menee autoon ja koittaa startata, niin ei millään lähde käyntiin ja pitää semmoista ääntä kuin kävis vajaalla ja sammuu heti, kylmänä käynnistyy lähes aina.
Suomessa putsasin imusarjat ja tulppasin sen egr venttiilin, puhdistin siis kokonaan imupuolen ja auto toimi hienosti ja ajoin sillä tänne espanjaan. tulppien vaihtoa olen miettinyt, mutta joutuisin ilmeisesti rälläköimään tulppahylsyn pienemmäksi, että sen saisi sopimaan ahtaisiin kanaviin.
Hain romuttamolta toisen bensapumpun ja laitoin sen paikoilleen, mutta ei vaikutusta ja huonot tulpat taas aiheuttaisi jatkuvaa ongelmaa.
Eli siis auto toimii lähes normaalisti ja ajossa nykyään harvakseltaan moottorin vikavalo syttyy ja sammuu itsestään, korkeintaan ehkä pientä nykimistä voi olla ajon aikana, mutta jännäkka housussahan tuolla nyt muutenkin ajelee.
Eilen kävelin taas muutaman kilometrin ja ostin starttipilottia ja suihkasin sitä imupuolelle, niin lähti käyntiin, mutta voi olla, että auton jähtyminen jo auttoi asiaan
Olen lukenut tätä palstaa ja monet puhuvat nokkaakselin asentotunnistimesta, ELI MISSÄ SE ON onko se siis koneen ulkopuolella oikealla puolella oleva juttu.
Täällä ei oikein ole varaa mennä merkkiliikkeeseen, kun nämä spanielit kuvittelee, että kaikki ulkomaalaiset kylpee rahassa, eli itse on tehtävä kaikki.
Ja kiitos miljoonasti jo etukäteen jos keksisitte vian
Kammottavaa ajella perheen kanssa, kun ei koskaan tiedä lähteekö se käyntiin, sammutuksen jälkeen.
Suomessa putsasin imusarjat ja tulppasin sen egr venttiilin, puhdistin siis kokonaan imupuolen ja auto toimi hienosti ja ajoin sillä tänne espanjaan. tulppien vaihtoa olen miettinyt, mutta joutuisin ilmeisesti rälläköimään tulppahylsyn pienemmäksi, että sen saisi sopimaan ahtaisiin kanaviin.
Hain romuttamolta toisen bensapumpun ja laitoin sen paikoilleen, mutta ei vaikutusta ja huonot tulpat taas aiheuttaisi jatkuvaa ongelmaa.
Eli siis auto toimii lähes normaalisti ja ajossa nykyään harvakseltaan moottorin vikavalo syttyy ja sammuu itsestään, korkeintaan ehkä pientä nykimistä voi olla ajon aikana, mutta jännäkka housussahan tuolla nyt muutenkin ajelee.
Eilen kävelin taas muutaman kilometrin ja ostin starttipilottia ja suihkasin sitä imupuolelle, niin lähti käyntiin, mutta voi olla, että auton jähtyminen jo auttoi asiaan
Olen lukenut tätä palstaa ja monet puhuvat nokkaakselin asentotunnistimesta, ELI MISSÄ SE ON onko se siis koneen ulkopuolella oikealla puolella oleva juttu.
Täällä ei oikein ole varaa mennä merkkiliikkeeseen, kun nämä spanielit kuvittelee, että kaikki ulkomaalaiset kylpee rahassa, eli itse on tehtävä kaikki.
Ja kiitos miljoonasti jo etukäteen jos keksisitte vian
Kammottavaa ajella perheen kanssa, kun ei koskaan tiedä lähteekö se käyntiin, sammutuksen jälkeen.