N
Nakunaku
Guest
Eli rakas työmatkakulkineeni on jo vähän aikaa tehnyt sitä että käynnistäminen on vaatinut useamman sekunnin sahaamista. Aiemmin on lähtenyt "päähehkun" jälkeen ihan avainta kääntämällä ja jälkihehku on toiminut joitakin sekunteja lämpötilasta riippuen. Nyt tuntuisi jälkihehku olevan pimeänä (päättelin ihan itse).
Eikä tässä vielä kaikki. Nyt on alkanut tyhjäkäyntikin ontua, sammahtelee satunnaisesti esim. risteyksiin tultaessa kun polkasen kytkimen pohjaan. Sammuilee ja tyhjäkäynti onnahtelee tasapuolisesti kylmänä ja lämpöisenä.
Tästä tulikin mieleeni että olisko vikaa esim pumppu/suutinpuolella kun on näin ruvennu käymään vai liekö ne kuuluisat automaattiset pikahehkusydeemit kaiken pahan alku ja juuri?
Vanhoista topiceista onnistuin onkimaan kytkentäkaavion noista Pajeron hehkulaitteista, mahtaako olla sopivat? Ainakin johtojen värin on osittain samoja...
Auto on siis vm88, ajettu reilu 300tkm. Toiminut ihan ok tähän asti. Onko kellään kokemusta vastaavista??
Eikä tässä vielä kaikki. Nyt on alkanut tyhjäkäyntikin ontua, sammahtelee satunnaisesti esim. risteyksiin tultaessa kun polkasen kytkimen pohjaan. Sammuilee ja tyhjäkäynti onnahtelee tasapuolisesti kylmänä ja lämpöisenä.
Tästä tulikin mieleeni että olisko vikaa esim pumppu/suutinpuolella kun on näin ruvennu käymään vai liekö ne kuuluisat automaattiset pikahehkusydeemit kaiken pahan alku ja juuri?
Vanhoista topiceista onnistuin onkimaan kytkentäkaavion noista Pajeron hehkulaitteista, mahtaako olla sopivat? Ainakin johtojen värin on osittain samoja...
Auto on siis vm88, ajettu reilu 300tkm. Toiminut ihan ok tähän asti. Onko kellään kokemusta vastaavista??