Suuttimet 4G15 koneessa/vaihto isompiin?

T. Kiili

Mr. Cyborg
Liittynyt
28 Helmikuu 2004
Sijainti
kotka
Eli suunnittelin tommosta pientä muutosta.. järjestelen isomman bensapumpun ja sitte hommaan jostain isommat nuo suuttimet. Kiinnostais tietää että minkä kokoset tossa 4G15 koneessa on vakiona? ja kuinka suuret sinne sopii? (tietysti kohtuu järjellä ettei sentään)käykös jonkun 1.6/1.8/2.0 suuttimet?
 
Minkä ohmiset ne suuttimet on?
mulla olis vielä ne matala ohmiset "denso" malliset,
taitaa olla virallisesti marellin n.350cc suuttimet..
 
Ovat Jenkkilässä vaihtaneet G15:en G37:n suuttimia. ECU ja ilmamäärämittari on käsittääkseni vaihdettava myös G37:sta.

Auto tuollaisella G37-koneella odottaa pihalla purkua... :)
 
Holsetille: Ei oo mitää aavistusta monikos ohmiset.. en oo niin tarkkaa perehtyny asiaan.. :-[

Mutta niin.. oiskohan toi niin hurja operaatio sitten vaihtaa ECU ja se ilmamäärä mittari? millanen Siin 37 koneessa on se mittari, että saakos siihen kartiosuodattimen?
 
hmm... Tarvitseekohan ECUa ja ilmamäärämittaria vaihtaa. Minä vaihdoin päikseen vapari Eclipsesta (4G63DOHC) suuttimet E33 2 litraseen SOHC galanttiin ja hyvin pelitti. Seokset laitoin kohdalleen (sinnepäin) johtamalla hieman ilmaa ilmamäärämittarin ohi. Meni leimasta päästöjen osalta läpi kirkkaasti.

PS. minulla on myynnissä ne vanhat 2.0litrasen 4G63 suuttimet jos kiinnostaa. Olisivatkohan olleet 210cc...?
 
Ahaa.. no kiinnoistas ensin tietää mikä koko noissa 4G15 vakio suuttimissa on :eek: niin juu ja tulikos minkäänlaista huomattavaa hyötyä tosta suuttimien vaihdosta?
 
Takaisin
Ylös Bottom