takavetogallun osaa lanceriin

mitsupötsi89

New Member
Liittynyt
23 Heinäkuu 2009
Moro! vanhasta 2.0GLX Galantista pitäs repiä osat lanceriin..galantissa etutolppien yläpää on 4-pultilla kiinni ja lankussa 3:lla..pystyykö noita yläpään lautasia vaihtamaan ja jos pystyy nii onko se valmis kaura katsastukseen? Entä tuo gallun taka-akseli, onko bolt on hommia vai joutuuko äkiseen? En oo vielä kerenny liioin syynäilemään tuota galantin kikkaretta mut tarkotus ois et huomena alkaa mahoton purku.. 1.2:sta pitäs tekasta laillinen parilitranen..Onnistuuko homma et heitän 4g63 motin paikalleen, galantin etutolpat, galantin taka-jarrut ja katsastan sen käyttämällä 1.6 lanceria vertailuna..eikös se mennyt jotenki nii et 20% saa olla tehoa ja kuutioita enemmän?
 
Vs: takavetogallun osaa lanceriin

Tolppien yläpäät pystyy mielestäni vaihtamaan ainakin turboissa keskenään, mutta kannattaa varmistaa ettei tolpissa ole eri kokoisia varsia eri moottoreissa.

Taka-akseli vaatii varmasti sovittamista ja kannattaa harkita saman tien muitakin vaihtoehtoja joihin saa paremmin lukkoperiä ja osia. Volvo, Hiace jne.
 
Vs: takavetogallun osaa lanceriin

Kuka ois rakentanu tuommosesta lancerista 2.0litrasen? Ja jos vielä on turbotettu nii mitä perää ootte käyttäny..entä jos turbottaa nii pitää heittää ne levyt taakse..Oisko kellään tietoa minkä kokoset ja mittaset? Lancerini on 1.2 vm82
 
Vs: takavetogallun osaa lanceriin

Suosittelisin laittamaan vähän noita autojen vuosimalleja, niin vois paremmin tietää neuvojat auttaa.
 
Vs: takavetogallun osaa lanceriin

Varmaan pitää ne levyt laittaa jokatapaukssa taakse, vaikka pitäs ihan vaparina kun tuon 2l sinne laittaa...
Kenellä sitten tuosta jarru swapista on tieto/taitoa, niin oma topikki voisi olla aiheesta paikallaan. Joku muukin saattaisi olla kiinnostunut aiheesta.
 
Takaisin
Ylös Bottom