Talvi autoilun ongelmat?

93_GTI

Kehonsiirto väline!
Liittynyt
20 Heinäkuu 2003
Sijainti
Loviisa
Joo tuli tollanen mieleen onko muilla vai vaan mulla? Niin yksi ongelma GTI Lancerilla taka lokarit kerää kaiken loskan&lumeen taka kaarien sisään sitten niitä saa hakkailla irti harjan kanssa vaikka alla orkkis vanne+renkaat 175/65-14. Edessä ei mitään kun on muovit kaarissa. Onkos kukaan laittanut taakse mitään muoveja vai olenko ainoa ongelmallinen talvi Mitsubisisti?
 
kyl toi lancerin koppa joo kerää aika hyvin...

ite oon ottanu tavaks, että aina ajon jälkee käyn potkimas enimmät pois..muute o iskarit iha muurautuneet hetke pääst...
 
Heeiii kiva kuulla että en oo yksin ongelman kanssa ;D Tulinpa onnelliseks ku sullaki on sama probleema ;) Eli mulla jäätyy gallusta peräti renkaat kiinni takalokareihin, karmea rusaus kuuluu ku lähtee liikkeelle.

Eivät taida japanilaiset juurikaa ajatella että lumessaki joudutaa ajamaa niiden autoilla, ainakaan jos roiskeläpän rakennetta katsoo. Siellähän on ainakin mun autossa kunnon kuppi johon pääsee rauhassa kertymään lunta ja jäätä -> pikkuhiljaa jäätyy koko roiskeläppä kiinni renkaan pintaan.

Onnistuin potkasemaa roiskeläpän irti yks päivä ku yritin potkia niitä lumia. Arviolta 3 kiloa paino läppä ku vein autotalliin sulamaan, ja noin 500 grammaa ku oli jäät sulanu :D
 
Mulla taas takapöntön ja rungon väliin tulee kunnon paukku jäätä :eek:
Kiva ajella kun pakarin heiluessa jääpaukku hakkaa pohjaa :mad:

Lisäksi takavalot pakarinpuolelta lumikelillä ajaessa ovat noin 30cm paksun jankin alla. Pitäis varmaan kääntää pakarinpää alaspäin ::)
 
ite en huomannut et olis kerännyt mitenkään enemmän kuin muissa autoissa mitä olen omistanut :)
 
Takaisin
Ylös Bottom