tekniikan vaihto??

ei ihan...
joudut ottamaan e3x (88-92) mallista kaikki korvakkeet
mulla on menossa juuri sellainen projekti...

jos koneen vaihta suunnittelet niin mös ruiskun kanssa tulee ongelmaa... 86' on 2piste ruiskulla ja 88-> 4piste ruisku... tosin jollain piggy päkillä sen saa toimimaan...
 
mä lueskelin tossa et jollakin oli ollu abs hässäkässä jotain ongelmia... mut tarviiko niitä apseja tähän projektiin ???
 
ei tarvi abs laittaa.. nehän vain hidastaa ja on painona... ;D

se mitä tarvit on :
-todistus tehoista (alle 174hv)
-pakokaasu todistus että täyttää ECE R15-04 määräyksen, ellet halua laittaa kissaa putken tukoksi...
-todistuksen tai jonkun vertailu dokumentin että
alusta ja jarrut ovat samat kuin gti mallin galantissa.

mutta jos galanttisi on vähäpäästöinen... saat heittää hyvästit katsastus unelmille...
tai VTT:lle ja maksaa hunajaa päästö&teho lapoista...
eikä varmaan meneekö läpi joka tapauksessa pitää maksaa...
vain 4-veto & 4ws galantin saa muutos katsastettua vähäpäästöisenä tbo koneelle tosin sitten tuleekin jo 16tappinen kone... (vert. VR4 )
 
otat kannakkeet siitä mihin oot laittamassa konetta.
ne pitäs sopia suoraan ja siten kone sopii ilman soveltamista kiinnikeisiin. lohkot ovat siis samanlaiset kiinnikeiltä.

86:sen etujarrut sopivat, mutta epäilen että takajarru ei sovi, ainakin varaosa numeroiden mukaan eri levyt ja taka napa.
e33a sarjassa kun laakerin mukana tulee koko napa ja e15a mallissa laakerin saa erikseen...

kyllä tbo omat jarrut riittäää
 
Jos E15 ja E33 koreja ja koneita sekoittelee keskenään,
saattaa koneen etukannakkeen joutua muokkaamaan
itse,riippuu minkälaisia muutoksia ja toteutuksia tekee
ohjaustehostimen ympäristössä olevissa osissa...
 
Takaisin
Ylös Bottom