tuplat!!! mistä alipaine jarrutehostajalle?

M

make_80

Guest
olen miettinyt jos tekisin itse imusarjat celesteen, ni mistä alipaineen sais jarruille? täytyykö ottaa imusarjalta vai löytyykö vaihtoehto? mitäs kaasareita suosittelette? mites raideleveyttä sais muutettua leveämmäksi, onko jotain palikoita?
 
jos sinulla on G52 kone, niin imusarjoja saa kaupasta.

Jos kuitenkin haluat tehdä sen sarjan itse, niin teet vaan yhteen kanavaan letkulähdön tehostimen letkulle, ei se sen vaikeampaa ole.

Vaikeampaa sen sijaan on saada jakajan alipainesäädin toimimaan tuplien imusarjassa, koska yhdessä kanavassa oleva alipaine on paljon pienempi kuin vakio imusarjassa ja lisäksi se "sykkii". Yksi vaihtoehto on "kerätä" alipainetta kaikista kanavista, toinen on modifioida jakaja toimimaan ilman alipainekelloa...

Raideleveyttä voi muuttaa joka pidemmillä tukivarsilla (laitonta), levityspaloilla (laitonta) tai sitten levittävillä vanteilla.
 
kiitoksia! valaisi asiaa, ja taas viisaampi! kone o 4g63. paljonkos vauhtipyörää vois keventää pienillä virityksillä? ajattelin vaihtaa sähköflektin, onko järkeä?
 
no niin paljon kuin sorvari uskaltaa ottaa, yleensä vakio vauhtipyörästä voi ottaa 1,5-3kg pois ilman että sitä edes huomaa -muista tasapainottaa.

sähköflekti -on järkeä.
 
onkos tietoa vinttiilijousien seetipaineesta?? jouset ku pystyy painamaan peukaloilla paikoilleen. aikaisemmin oli ooppeli ni ruuvipenkissä tuli laitettua jouset, ei tullu mieleenkään että ois käyttänyt peukaloita.
 
no ei ne kyllä sitten oo ehjät (oikeat?) ollu vuosiin, kyllä jousipaineet täytyis olla samaa luokkaa kuin vastaavan kokoisessa, vastaavan painoisilla venttiileillä varustetussa moottorissa.
 
Takaisin
Ylös Bottom