tuuninkia Mitsubishi Colt (CA0) vm -92!!!!!

Z

Zeroxy

Guest
Mahtaisikohan joku tietää mistä saisi valkoista mittariston pohjaa Mitsubishi Colt 1.3 GLi vm-92 CA0 olevaan colttiin?!? Entäpä korisarjoja tai jotain muuta kivaa "pikku" tuuning juttuja!! Ku itse olen koittanut löytää esim. putkisto eikä mistään löydy!! Onkohan sen verran "harvinaisempi" tuning kohde vai mistä se mahtaa johtua!! Ja jos joltain löytyisi vähän käytettyjä nättejä vanteita halvalla niin kiinnostusta olisi!! Koko mielellään jotain väliltä: Leveys 7" tai 7,5" Ja koko 16" tai 17" pulttijako on 4x114,3!!! Ja hinta kohtuullinen!!

edit:eek:tsikko ;D
 
Re: Mitsubishi Colt (CA0) vm -92!!!!!

Korisarjat aika harvinaisia juu, ei muuta ku evo3 puskinta modailee kiinni ;)
Itse tein pohjat Gti pohjista, hieman joutuu muuttelee mutta ne o hävinny koneelt :seina

Jos noita aluja tuohon colttiin etsit, jako on 4x100
 
Re: Mitsubishi Colt (CA0) vm -92!!!!!

Multa löytyy GTin mittaripohjat koneelta ja korisarjat tallista :peukku

"valmiita" korisarjoja ei löydy ku pakfeiferilta ja ms-designiltä jotain pientä (luomet)

Helpoiten saat korisarjan jos viitsit itse tehdä tai esim sovittaa itse jonkun sinnepäin olevan satsin...

Oon kyllä kuullu huhuja et etelä-suomen suunnalla saattaa jossain vaiheessa tulla myyntiin EVO3 puskuri joka on jo sovitettu Coltin keulaan ja jotain muuta osaa ehkä ;D :peukku
 
Hei jani jos viittisit laittaa tänne ne GTi coltin mittariston pohjat? :)
 
Mä voin ne sulle lähettää sähköpostilla kun vaan ensin kerrot vaikka sun Coltin vuosimallin?
Lähinnä ihmettelin vaan tosta takapuskimesta kyselyäsi, koska se puskuri oli vanhempaan Coltiaiseen ja nää mittaripohjat on uudempaan malliin :)
 
Puolasta sais ny ihan nätin korisatsin tosta CA0:sta seuraavaan korimalliin. Aattelin vaan, et ei varmaan ois kauhee homma sovittaa ton uudemman palikat tohon vanhempaan CA0:hon... Mitä itse oon tilaillu sieltä niin hinta/laatu on ollut kohdallaan, toimitusajat on vaan kohtuuttoman pitkiä.

Etupuskuri1
Etupuskuri2
Takapuskuri1
Takapuskuri2
 
joo jotain pitäs tehä... himo nousi... ei voi ajella karvalakkilla....  :p

kukahan tekis puskimet & helmat? 8)
kimppa tilausta ;D
 
Kimppatilaushan oiskin edullinen vaihtoehto rahtien suhteen. Itsellä ekassa paketissa (2Xpuskuri, helmat) toimituskulut tais olla jotain 120€ ja toisessa paketissa (spoikka ja muuta pientä) niin kulut oli vaan 60€.

Toisaalta mitä isompi paketti niin kannattaa huomioida:

a) toimitus viivästyy, kun tilaus saattaa tulla monessa osassa/palikoiden valmistus kestää
b) isompi riski saada vääriä/puuttuvia osia

Jos meinaatte tuolta tilata niin varautukaa sitten jopa 3kk toimitusaikaan ja siihen, että saatte hätyytellä myyjää muutamalla sähköpostilla, jos pakettia ei rupee kuulumaan. Plussaa se, että UPS toimittaa kotiovelle.
 
Joo että -92 toi on :) Nii kylhän ne siihe käy.....Joo en vaa tajun että oli toho vanhempaa colttii nse puskuri... :D
 
valkoset mittaripohjat saa kun tilaa niinkun minä.. tai se on plasma mttaristo: http://www.customimport.de/index.php?cPath=25_30

79€
 
Rocksta sanoi
Puolasta sais ny ihan nätin korisatsin tosta CA0:sta seuraavaan korimalliin. Aattelin vaan, et ei varmaan ois kauhee homma sovittaa ton uudemman palikat tohon vanhempaan CA0:hon... Mitä itse oon tilaillu sieltä niin hinta/laatu on ollut kohdallaan, toimitusajat on vaan kohtuuttoman pitkiä.

Etupuskuri1

Kuten jo muualla mainitsin, sain tuolta reilussa parissa viikossa, joten ovat puolan pojat kai parantaneet tahtia. Maksu visalla ei tosin onnistunut, vaan lähetin kolehdin perinteisesti pankitse.
 
Vs: tuuninkia Mitsubishi Colt (CA0) vm -92!!!!!

tulossa kans tuolta tuningzonelta tavaraa... 2viikkoa lupaili toimitus ajaksi...
saas nyt nähdä, toivotaan...

mut esim. toi etupuskin pitää modota lievästi jos laittaa CA# colttiin... saas nähä miten paljon hommaa ;D
 
Vs: tuuninkia Mitsubishi Colt (CA0) vm -92!!!!!

JKorpela sanoi
tulossa kans tuolta tuningzonelta tavaraa... 2viikkoa lupaili toimitus ajaksi...
saas nyt nähdä, toivotaan...

mut esim. toi etupuskin pitää modota lievästi jos laittaa CA# colttiin... saas nähä miten paljon hommaa ;D

n. 2,5 viikkoa meni ja korisarja tuli... ja sovittamista on :p laatu oli kyllä hyvä!
 
Vs: tuuninkia Mitsubishi Colt (CA0) vm -92!!!!!

Kyl o komee puskin, kelpais mullekki :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom