Uusi mitsun omistaja :P

8ball

Galant 1.8 GLX ´90
Liittynyt
24 Maaliskuu 2006
Tuli tuossa hankittua ensimmäinen mitsubishi, malliltaa galant 1.8GLX ´90!

Olin jo kauan haaveillut omistaa mitsun, ja nyt se sitten vihdoinkin tapahtui :D edellisenä auton oli volvo 440 josta hajosi osittain vaihdelaatikko, kun ku sain tietää että uuden laatikon laitto maksaisi lähemmäs 1000 euroa. Joten mitää järkeä laittaa semmoista summaa vanhaan autoon.

Olen todella tyytyväinen valintaani. galantin kunto on hyvä; ruosteita ei ole muuta kun pintaruostetta. Kone kehrää hyvin ja muutenkin hyvässä kunnossa. Luxusta löytyy mm. sähköpeilit ja -kattoluukku.

Ajettavuus mielestäni kohdallaan, ei veteleä minnekkään ja on jämäkkä ajaa. Ajomelukaan ei häiritse pahemmin.

Toivoittavasti edessä tulee olemaan vaivattomia kilometrejä!
 
saito sanoi
440:pit alkaa vanhemmiten olee melkoisia rahareikiä. askel oikeeseen suuntaan menit. :palvo
Ja 440 on rellun kone ja laatikko,siksi ne on yksiä pommeja :seina Mutta nyt olet menossa oikeaan suuntaan,eläkä missään tapauksessa käänny tältä tieltä :)
 
Ei volvo huono auto ollu, mun kohalle tuli vaa huono yksilö ;)

galant on ainakin erittäin mukava matkakumppani.
Melua ei tule kabiinii niin paljoa mitä edellisissä autoissani ja ajon aikan ei kuulu mitään ylimääräisi kitinöitä tai narinoita sisutasta. Moottorin äänikin on mielyttävä kiihdyttäessä, mukavan matala ääni :eek:

Tähän asti mitä olen mitsulla ajellu(n.150km) nii ei voi sanoa kuin että hyvät kaupat tein!
 
Ja isona plussana tämä foorumi mistä saat paljon apuja ja vinkkejä ;)

Sitten vain miitteihin mukaan!
Ja kannattaa liittyä jäseneksi
 
Takaisin
Ylös Bottom