Uusien Galanttien sumuvalojen napit

Juggis

BMW e91 xDrive
Liittynyt
11 Toukokuu 2004
Sijainti
Espoo
http://koti.mbnet.fi/juggiis/autoja/napit.jpg

Niin pahoitteluni - aika pölyistä on kun ei näin talvisin ole kesään verrattavaa motivaatiota paikkojen putsaamiseen (kamera vielä korostaa) ;D

Eli nythän on asia niin, että aika pitkän aikaa sitten paloi valo tuosta ylemmästä etusumuvalojen napista. Alemman takasumuvalojen napin takana palaa edelleen valo. Mitään merkitystähän tällä ei periaatteessa ole, mutta kivahan se olisi kun tuokin palaisi. Sitä tässä vaan kysyn, että onko joku irroittanut noita kyseisiä nappeja ? En uskalla alkaa repimään kun en ole varma miten ne irtoavat. Ruuvareilla vaan vääntäen joku pehmeä kangas välissä ? Nuo tosin tuntuvat siltä, että ne lähtevät irti sormillakin vetämällä. En vain uskalla alkaa repimään kun en tiedä varmaksi etten vain riko mitään ;D

Ja jos joku vielä osaisi sanoa, että millaista valoa tuonne taakse pitäisi laittaa :) Ilmeisesti siellä on kuitenkin melko yksinkertainen systeemi odottamassa ? Se on vaan niin, että näiden veemäisten pikkuosien kanssa on aina parempi katsoa kuin katua. Varmaan aika tuskaista alkaa etsimään / ostamaan uutta tuollaista nappia jos jotain hajoaa ;D
 
Veikkaisin että peilien säätö lähtisi vetämällä pois, sitten ehkä paljastuisi lisää... Luultavasti joutuu ottamaan koko tuulettimen suuttimen irti, vaikuttaa nimittäin siltä että nuo sumarien katkaisijat lähtee irtoamaan taakse päin. Tämä toki vain arvailua. ;)

Minulla sammui tällä viikolla sisäilmankierronkatkaisijan valaistus.

Polttimon vaihtaisin jos keksisin miten tuo keskikonsoli lähtisi purkautumaan, sen varmaan onkin jo joku tehnyt, vihjeitä otetaan vastaan :D
 
Joo nyt katsoin tosiaan tarkemmin tuota, niin tuossa napin alaosassa näyttäisi olevan tuollainen reuna. Eli tuskin irtoaa vetämällä. Hirveesti ei huvittaisi lähteä purkamaan moisen takia ;D
 
Mulla sama homma, valo sammunut toisesta katkaisijasta (sekä peiliensuuntain"napista"). Idea: oletko kokeillut päästä käsiksi tai irrottaa ko. nappeja siinä alapuolella olevan pikkutavaralokeron irroittamalla ja sitä kautta? Itse ajattelin kokeilla tätä, kunhan saan aikaiseksi...  :)
 
jaa noissa pitäs olla valot vai ;D

pitääki kattoo...mielestäni ei pala kummassakaa :seina
 
Harri K sanoi
jaa noissa pitäs olla valot vai  ;D

pitääki kattoo...mielestäni ei pala kummassakaa  :seina

Mä ajattelin aluksi, että on lähes kaikki kojelaudan valot pimeenä, kunnes tajusin et tuossahan on se ns. "yövalo" -asento valoviiksessä josta nuo valot syttyvät erikseen ;D
Mitään manuaalin lukemistahan ei tueta ;)
Se on aina se viimeinen mitä tulee tehtyä ;D
 
Palaa ne sittenkin !

Mut aivan himmeenä vain. Eli ei syty kirkkaammaksi, vaikka laittaa päälle. Kojelautaanhan syttyy merkkivalo kyllä. Onkos asia näin ?
 
se vasemman puoleinen raitisilma suutin irtoo vetämällä sitä kojelaudasta itseesi päin,eli tasa pää ruuvaria väliin ja vääntämään.

keskikonsolin kehikko on kanssa vetämällä irroitettavissa.ottaa vaan soittimen pois ja vetää siitä,mutta sitä ennen pitää ottaa vaihde kepin kehys irti koska se on osittain ylemmän kehikon alla,ja tämäkin lähtee nostamalla irti! ;D
joo ei pala täälläkään kun sisäilman kierron napissa valot..tarttis tehrä jotain :p
 
Pitäiskö muuten peilien säätö nappulassa olla valo? Ainakin mun autossa on ihan pimeenä mutta ne sumuvalo nappien valot kyl toimivat
 
Takaisin
Ylös Bottom