nostokurki
A121 Galant Sigma 1600GL
- Liittynyt
- 5 Marraskuu 2005
Eli kysytääs nyt järkevämmiltä, taas kerran, kun eihän sitä itse tällaisia osaa pähkäillä
Galant GLi vm.91. Tehtaan jäljiltä siis ei vakkaria. Viikset uusittu, joten viiksen puolesta cruise löytyy kyllä.
Kysynkin, kumpi olisi järkevämpää; asentaa purkuautosta loputkin cruisen roippeet vai ostaa uusi kitti?
ja sit liuta jatkokysymyksiä: mitä kaikkea tarvitsen alkuperäiseen cruiseen? Viiksen ja konehuoneeseen morkulan tietty, mutta mites johdot? Ja onko näillä joitain "aivoja" vielä erikseen? Ja kannattaako koko operaatioon ryhtyä...
Ja jos joku on hankkinut & asentanut jälkiasennettavan vakkarin, niin mikäpäs olisi hinta/laatusuhteeltaan paras vaihtoehto?
Galant GLi vm.91. Tehtaan jäljiltä siis ei vakkaria. Viikset uusittu, joten viiksen puolesta cruise löytyy kyllä.
Kysynkin, kumpi olisi järkevämpää; asentaa purkuautosta loputkin cruisen roippeet vai ostaa uusi kitti?
ja sit liuta jatkokysymyksiä: mitä kaikkea tarvitsen alkuperäiseen cruiseen? Viiksen ja konehuoneeseen morkulan tietty, mutta mites johdot? Ja onko näillä joitain "aivoja" vielä erikseen? Ja kannattaako koko operaatioon ryhtyä...
Ja jos joku on hankkinut & asentanut jälkiasennettavan vakkarin, niin mikäpäs olisi hinta/laatusuhteeltaan paras vaihtoehto?