S
Sanna
Guest
Jarruja edelleen katsastukseen virittelen. Kuorman tunnistava venttiili tuntuu tulleen aikas hyvään kuntoon mutta pitoa löytyykin vain toisesta takajarrusta :-[
No kyllähän se toisen puolen luistaminen tiedetään aika tarkkaan kun koko vanne on aina ihan öljyssä
Nyt kun rumpu on avattu ja syykin on selvillä - sillä eihän mitsussa varmaankaan öljykylvyssä jarrujen kuulu olla...
Öljyä on niin maan perusteellisesti kaikkialla. Silti lähes kaikki on vielä kaiken kukkuraksi ruosteessa. Hassua, öljyn kun luulisi voitelevan.
Kun rumpu on nyt auki ja neljä akselin pulttia tuntuu olevan ihan helposti irroitettavissa, mutta mitä muuta pitää avata? Oliko niin että akselin pois vetämiseksi piti irroittaa nuo jarrukilvet?
Jarruputkia kun ei meinaan millään viitsisi ruveta katkomaan - ei ne mitenkään muuten taida irti lähteä...
No kyllähän se toisen puolen luistaminen tiedetään aika tarkkaan kun koko vanne on aina ihan öljyssä
Nyt kun rumpu on avattu ja syykin on selvillä - sillä eihän mitsussa varmaankaan öljykylvyssä jarrujen kuulu olla...
Öljyä on niin maan perusteellisesti kaikkialla. Silti lähes kaikki on vielä kaiken kukkuraksi ruosteessa. Hassua, öljyn kun luulisi voitelevan.
Kun rumpu on nyt auki ja neljä akselin pulttia tuntuu olevan ihan helposti irroitettavissa, mutta mitä muuta pitää avata? Oliko niin että akselin pois vetämiseksi piti irroittaa nuo jarrukilvet?
Jarruputkia kun ei meinaan millään viitsisi ruveta katkomaan - ei ne mitenkään muuten taida irti lähteä...