Windrider
New Member
- Liittynyt
- 10 Helmikuu 2009
Tervehdys!
Elikkä Galant Sigman "entisöintiprojekti" pyörähti muiden kiireiden hidastamana vihdoinkin käyntiin. Lyhyt alustus projektille löytyy tuolta:http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=25575.0
Ensimmäiseksi purin enimmät verhoilut pois ja otin bensatankin ja taka-akseliston pois. Näky peräpäässä on aika lohduton, ruostetta riittää. :-\ Tankki sentään oli hyväkuntoinen ja kelpaa ruosteenpoiston ja maalauksen jälkeen autoon takaisin. Autoon on näköjään hiljattain (90-luvulla?) vaihdettu tehdasuusi takatukivarsi ja -jousi kuskin puolelle, Mitsubishi Genuine Parts-tarra erottuu vielä himmeänä tukivarressa. Toinen tukivarsi onkin sitten aivan mätä. :seina
Takaiskaritkin vaikuttivat uusilta ja hyväkuntoisilta ja muutenkin auto antaa itsestään hyvin huolletun vaikutelman, bensaputket mm. uusittu, öljyt vaihdettu vielä 2000-luvun puolella, vaihteisto vaihtaa niinkuin pitääkin jne. Tekniikkapuolelle ei paljon muuta tarvitse tehdä kuin perushuoltoa. eukku
Eli projektin pääpaino on nyt peltitöissä, tavoitteena on saada kori hitsattua kesän aikana ainakin perästä B-pilareihin asti.
Kuvia:
projekti alkaa...
http://kuvablogi.com/nayta/2047870/
takaosaa purettuna:
http://kuvablogi.com/nayta/2047850/
http://kuvablogi.com/nayta/2047849/
taka-akselisto:
http://kuvablogi.com/nayta/2047872/
http://kuvablogi.com/nayta/2047881/
pohjaa:
http://kuvablogi.com/nayta/2047847/
http://kuvablogi.com/nayta/2047851/
http://kuvablogi.com/nayta/2047869/
http://kuvablogi.com/nayta/2047882/
http://kuvablogi.com/nayta/2047848/
tankki:
http://kuvablogi.com/nayta/2047873/
sisältä:
http://kuvablogi.com/nayta/2047871/
yleislinkki kuvasivulle:http://kuvablogi.com/blog/16922/2/
Keskustelua täällä!:http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=28535.0
Elikkä Galant Sigman "entisöintiprojekti" pyörähti muiden kiireiden hidastamana vihdoinkin käyntiin. Lyhyt alustus projektille löytyy tuolta:http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=25575.0
Ensimmäiseksi purin enimmät verhoilut pois ja otin bensatankin ja taka-akseliston pois. Näky peräpäässä on aika lohduton, ruostetta riittää. :-\ Tankki sentään oli hyväkuntoinen ja kelpaa ruosteenpoiston ja maalauksen jälkeen autoon takaisin. Autoon on näköjään hiljattain (90-luvulla?) vaihdettu tehdasuusi takatukivarsi ja -jousi kuskin puolelle, Mitsubishi Genuine Parts-tarra erottuu vielä himmeänä tukivarressa. Toinen tukivarsi onkin sitten aivan mätä. :seina
Takaiskaritkin vaikuttivat uusilta ja hyväkuntoisilta ja muutenkin auto antaa itsestään hyvin huolletun vaikutelman, bensaputket mm. uusittu, öljyt vaihdettu vielä 2000-luvun puolella, vaihteisto vaihtaa niinkuin pitääkin jne. Tekniikkapuolelle ei paljon muuta tarvitse tehdä kuin perushuoltoa. eukku
Eli projektin pääpaino on nyt peltitöissä, tavoitteena on saada kori hitsattua kesän aikana ainakin perästä B-pilareihin asti.
Kuvia:
projekti alkaa...
http://kuvablogi.com/nayta/2047870/
takaosaa purettuna:
http://kuvablogi.com/nayta/2047850/
http://kuvablogi.com/nayta/2047849/
taka-akselisto:
http://kuvablogi.com/nayta/2047872/
http://kuvablogi.com/nayta/2047881/
pohjaa:
http://kuvablogi.com/nayta/2047847/
http://kuvablogi.com/nayta/2047851/
http://kuvablogi.com/nayta/2047869/
http://kuvablogi.com/nayta/2047882/
http://kuvablogi.com/nayta/2047848/
tankki:
http://kuvablogi.com/nayta/2047873/
sisältä:
http://kuvablogi.com/nayta/2047871/
yleislinkki kuvasivulle:http://kuvablogi.com/blog/16922/2/
Keskustelua täällä!:http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=28535.0