Tommonen piti laittaa ku alko tuo volvo vituttaan (-98 V40 T4) eukku
Mitsubishi Galant 2.5L V6 STW.(163hp) aj. 266tkm
-Automaatti
-Sähköiset: Peilit, ikkunat, penkinsäädöt, kattoluukku.
-> Kattoluukku on mallia iso... n. puolen katon kokonen reikä.
- Vakionopeudensäädin
- Automaatti-ilmastointi
- Irrotettava vetokoukku ja kattokaiteet
- Säätyvät takaiskarit (nivomat)
- Vaalea nahkasisusta
- Keskuslukitus
- Ruosteeton
- Kahdet renkaat
- Väri: Tumman vihreä
Omaan silmään tän galantin kori näyttää tosi hyvältä, perästä on vähä tönkömpi mutta nokasta aika tuima.
Saksasta uitettu suomeen 2005 ja ollu yhdellä yksityisellä omistajalla ennen mua suomessa. Tuotu suomeen niin mittarissa ollut n.150tkm, mennyt vaihdossa liikkeeseen ja sieltä toinen liike ostanut itselleen, josta minä korjasin pois.
265tkm kohdalla tehty kaikki tarvittavat rempat joten saa nähdä millon oman omistuksen aikana tartteet huolehtia. (muuta kuin moottoriöljyistä)
Aikaisempi huolto(265tkm 2011):
- Laatikonöljyt+suodatin
- Moottoriöljyt+suodatin
- Jakopäähihna,rullat,kiristin ja vesipumppu
- Tulpat
- Akku
Täytyy sanoa ettei kaipaa volvon kyytejä tän jälkee. Kehrää ku kissa, menee ku juna ja vaihtaaki vielä niin hyvä kun huomaa. Eli tekniikka pelaa moitteettomasti (toistaikseksi ainakin,kop kop).
Ainoat "viat" jota tullu vastaan.
-Penkinlämmittimien nappi rikki (uus hankinnassa)
-> toisen puolen napista kontaktipintoja liikuttava väkänen poikki ja kytkin täynnä vaseliinia.. ei ihme jos ei kontaktit pelaa.
-Mittariston vaihteenilmoittimessa ei pala D:n kohdalla valo kun pykälä on silmässä, kepin vieressä palaa niin pitänee ottaa mittaristo jossain vaiheessa irti ja tarkastaa mikä vika. Muiden vaihteiden kohdalla palaa OK.
-> lienee tuikku pimeenä vaan.
Korissa muutama naarmu, saa nähdä hoituuko pelkällä myllytyksellä, muuten aika nätissä maalissa.
Suunnitelmia:
- Kovaa ajoa vaan.
Lähitulevaisuudessa:
- Sisätilanvaloihin ledi päivitykset.
- Sisustan täyspuhditus
- Ulkopuolen pesu, vahaus (mahdollisesti jopa myllytys)
- Rumien "jalopuiden" teippausta kun sopiva matsku löytyy.
Ei ole tarkotus mitään amisräpellystä tehdä tai muutenkaan pilata autoa, niin ettei takaisin alkuperäiseksi saa muutettua.
Pidetään siistinä.
ps. Tässäpä ei varashälytintä taida olla, hyvästä(ei huuda jatkuvasti itsekseen parkkiksella turhaan) ja edullisesta(alle 200€) hälystä otetaan vinkkejä vastaan (YV:llä) näihin topiceihin kun ei näköjään muut saa kirjoitella.
Katellu vähän semmosta ku "Avital 5305".
Uploaded with ImageShack.us
Mitsubishi Galant 2.5L V6 STW.(163hp) aj. 266tkm
-Automaatti
-Sähköiset: Peilit, ikkunat, penkinsäädöt, kattoluukku.
-> Kattoluukku on mallia iso... n. puolen katon kokonen reikä.
- Vakionopeudensäädin
- Automaatti-ilmastointi
- Irrotettava vetokoukku ja kattokaiteet
- Säätyvät takaiskarit (nivomat)
- Vaalea nahkasisusta
- Keskuslukitus
- Ruosteeton
- Kahdet renkaat
- Väri: Tumman vihreä
Omaan silmään tän galantin kori näyttää tosi hyvältä, perästä on vähä tönkömpi mutta nokasta aika tuima.
Saksasta uitettu suomeen 2005 ja ollu yhdellä yksityisellä omistajalla ennen mua suomessa. Tuotu suomeen niin mittarissa ollut n.150tkm, mennyt vaihdossa liikkeeseen ja sieltä toinen liike ostanut itselleen, josta minä korjasin pois.
265tkm kohdalla tehty kaikki tarvittavat rempat joten saa nähdä millon oman omistuksen aikana tartteet huolehtia. (muuta kuin moottoriöljyistä)
Aikaisempi huolto(265tkm 2011):
- Laatikonöljyt+suodatin
- Moottoriöljyt+suodatin
- Jakopäähihna,rullat,kiristin ja vesipumppu
- Tulpat
- Akku
Täytyy sanoa ettei kaipaa volvon kyytejä tän jälkee. Kehrää ku kissa, menee ku juna ja vaihtaaki vielä niin hyvä kun huomaa. Eli tekniikka pelaa moitteettomasti (toistaikseksi ainakin,kop kop).
Ainoat "viat" jota tullu vastaan.
-Penkinlämmittimien nappi rikki (uus hankinnassa)
-> toisen puolen napista kontaktipintoja liikuttava väkänen poikki ja kytkin täynnä vaseliinia.. ei ihme jos ei kontaktit pelaa.
-Mittariston vaihteenilmoittimessa ei pala D:n kohdalla valo kun pykälä on silmässä, kepin vieressä palaa niin pitänee ottaa mittaristo jossain vaiheessa irti ja tarkastaa mikä vika. Muiden vaihteiden kohdalla palaa OK.
-> lienee tuikku pimeenä vaan.
Korissa muutama naarmu, saa nähdä hoituuko pelkällä myllytyksellä, muuten aika nätissä maalissa.
Suunnitelmia:
- Kovaa ajoa vaan.
Lähitulevaisuudessa:
- Sisätilanvaloihin ledi päivitykset.
- Sisustan täyspuhditus
- Ulkopuolen pesu, vahaus (mahdollisesti jopa myllytys)
- Rumien "jalopuiden" teippausta kun sopiva matsku löytyy.
Ei ole tarkotus mitään amisräpellystä tehdä tai muutenkaan pilata autoa, niin ettei takaisin alkuperäiseksi saa muutettua.
Pidetään siistinä.
ps. Tässäpä ei varashälytintä taida olla, hyvästä(ei huuda jatkuvasti itsekseen parkkiksella turhaan) ja edullisesta(alle 200€) hälystä otetaan vinkkejä vastaan (YV:llä) näihin topiceihin kun ei näköjään muut saa kirjoitella.
Katellu vähän semmosta ku "Avital 5305".
Uploaded with ImageShack.us