Jäsenen 5h + k uusimmat tuotokset

  1. 5h + k

    Grandis harkinnassa (vai kuitenkin diesel?)

    Vs: Grandis harkinnassa Jeps, näin on. Käyttöohjekirjassa on esitelty myös takailmastointi, mutta se ei ole ollut Suomen tuontiohjelmassa. Mulla tuo takapuhallin lykkää aina, kun se on päällä, vähän lämmintä ilmaa. Joten kesällä sitä ei voi käyttää edes raitisilmapuhaltimena.
  2. 5h + k

    Grandis harkinnassa (vai kuitenkin diesel?)

    Vs: Grandis harkinnassa Mulla lukee rekisteriotteessa Intive, vaikka autossa on Intense varustelu. Ilmeisesti nuo ensimmäiset Suomeen tuodut Grandikset on maahantuojan toimesta ilmoitettu väärin tuonne Trafille.
  3. 5h + k

    Pyyhkimen sulat Grandikseen

    Vs: Pyyhkimen sulat Grandikseen Tuo Deltan tarjous kannattaa hyödyntää, alkuperäisen pelkän kuskin puolen sulan ovh muistaakseni yli 50 € Mitsun alkuperäiset sulat mäkin sain FlatBladen tilalle.
  4. 5h + k

    Grandiksen raidetangon sisäpäät

    Vs: Grandiksen raidetangon sisäpäät Hauska? sattuma, kun Grandiksestäni löytyi katsastuksessa väljä raidetangon sisäpää juuri samana päivänä kun kyselit tarvikeosaa. Onkohan herkästi kuluvaa mallia? Autollani on ajettu 150 tkm ja asumme hiekkatien varrella. Ad-korjaamolla eräästä...
  5. 5h + k

    Outlander peruutustutka

    Vs: Outlander peruutustutka Jälkiasenteiset peruutustutkan keskusyksiköt yleensä on piilotettu takapään verhoilun taakse. Etsi keskusyksikkö ja seuraa johtoa joka menee peruutusvaloon. Tämä johto syöttää jannitteen peruutustutkalle. Katkaise johto ja asenna katkaisija väliin niin saat taas...
  6. 5h + k

    Grandiksen kaasu hirtti kiinni

    Vs: Grandiksen kaasu hirtti kiinni Mitsun varaosana myytiin vuosia sitten kangasmattojen kiinnityssarjaa. Kiinnityssarjalle on pultinreiät kuskin penkin alla ja kiinnityssarjan tapit sopivat alkuperäisissä kumimatoissa oleviin reikiin. Hyvin toimii.
  7. 5h + k

    Grandis laahaa

    Vs: Grandis laahaa Jarruista nuo laahausäänet mullakin johtuvat. Välillä edestä välillä takaata. Eilen paikallistin takapään laahausäänen tulevan käsijarruista. Kiristin löysiä käsijarruvaijereita ja nyt kun pystyi kunnolla käsijarruttamaan ääni muuttui oleellisesti. Luutavasti noihin...
  8. 5h + k

    Grandis valojen säätö

    Vs: Grandis valojen säätö Kiitos MikkoV6, noinhan sen täytyy olla, en vaan itse keksinyt. :peukku
  9. 5h + k

    Grandis valojen säätö

    Vs: Grandis valojen säätö Osaisko joku vastata kysymykseen valojen korkeuden säädöstä?
  10. 5h + k

    Grandis ja lähivalon polttimojen vaihto

    Vs: Grandis ja lähivalon polttimojen vaihto Tuo Jonin vinkki polttimon vaihdosta alakautta on tosi hyvä, kiitos siitä. Osaisiko joku kertoa miten Grandiksen ajovalojen korkeutta säädetään? Pitäis saada vähän alemmas katsastusta varten.
  11. 5h + k

    Eroa Grandiksen tavaratilassa: 6 vs. 7 paikkainen?

    Vs: Eroa Grandiksen tavaratilassa: 6 vs. 7 paikkainen? 6-paikkaisessa lapset haluavat kulkea takimmaiselle penkille keskipenkkien välistä. Se on sikäli helppoa, että ei tarvitse penkkejä käännellä. Suurimmillaan tavaratila 6-paikkaisessa jää pienemmäksi. Keskipenkkejä ei nimittäin saa kovin...
  12. 5h + k

    Galant EA 97-> tyyppiviat / ostajan opas

    Vs: Galant EA 97-> tyyppiviat / ostajan opas Galanttia olen ostamassa, ja kyselen tuosta 2,5 litraisesta V6:sta. Onko näitä myyty uutena paljon suomessa, vai ovatko kaikki tuontiautoja? Saako V6:een varaosia suomesta kuten 2.0 litraisiinkin? Onko farmarissa omia murheita sedaniin verrattuna...
  13. 5h + k

    Grandiksen varustelu?

    Vs: Grandiksen varustelu? Mä sain Grandiksen alla olleet nastarenkaat toimimaan paljon mielyttävämmin, kun lisäsin paineet maximiin. Renkaan keskusta tulee jotenkin paremmin esille ja nastat jäävät ylemmäs asfaltista. Liikken jäljiltä paineet olivat alakantissa ja jyrinä aivan kammottava...
  14. 5h + k

    Grandis ja asuntovaunu?

    Vs: Grandis ja asuntovaunu? Bensa automaatti kuluttaaa aika reippaasti asuntovaunun kanssa. Kokemukseni mukaan kulutus on suurinta asuntovaunun kanssa menomatkalla. Paluumatka menee jo monta litraa vähemmällä. Olisikohan kyseessä oppivan automaattivaihteiston ominaisuus, kun yhtäkkiä lykätään...
  15. 5h + k

    Ruostevaurioita Grandiksessa

    Vs: Ruostevaurioita Grandiksessa Mulla on ollut Grandiksen nokkapellissä iso kiveniskemä yli vuoden. Minkäänlaista ruosteen alkua siihen ei ole ilmestynyt, vaan sinkitys on pitänyt pintansa. Ainoa paikka missä pintaruostetta näkyy olevan on tukivarsissa, mutta eiköhän ne ole niin paksua rautaa...
Takaisin
Ylös Bottom