Jäsenen gritter uusimmat tuotokset

  1. gritter

    Mitsu Colt 91 pulttijako?

    4X114.3 ja keskireikä 67mm
  2. gritter

    Vettä suodattimessa?

    vinkkinä ku avaat sen pohja ropun suodattimesta niin ainakin mulla joutuu painaan kerran käsipumpusta et alkaa vesi tulla :peukku noista hehkun valoista mulla (myös 86 malli) ei ollut kumpikaan kytketty vaikka polttimot oli paikallaan, niimpä kytkin ne itse ja hyvin pelaa punainen palaa...
  3. gritter

    Gallun cruise releet lanccuun

    eli onko kukaan edes ajatellu moista operaatiota? mulla on sellasen 88 galantin se servo ja vaijerit lanceri ja pohjattomasti intoo vinkkejä kaivataan ja arvostetaan :peukku
  4. gritter

    TD Gallu dynoon...

    no paljo oli?? ;D aika mielenkiintoisia noi kiihtyvyys testit täytyy varmaan pajeroakin rankaista vähän et voi sit verrata ku saa ton välkkärin paikalleen :peukku *EDIT* ai juu täälähän nää tuloksetkin on ku vaan osais aina avata ton 2 sivunki ::) ei mitään jatketaan harjoituskia :peukku
  5. gritter

    Lancer 1,5 GLXi -89 vuotoja?

    meitin lanceri tais olla öljy ruitta koska siihen joutu vaihtaan: Kampiakselin stefa nokka akselin stefa (molemmat remminvaihdon yhteydessä) samoin venttiili kopan tiiviste valkasi. eihän pienet tipat pahaa tee ;D
  6. gritter

    lancerin mittariston valot pimeni...

    hehe en oo vielä kertaakaan nähny niin mystistä mitsua et parkkilinja/mittaristo valot ei ois ollu soittimen takaa maissa :peukku Ei se mitään hyvä jos oltiin avuksi.
  7. gritter

    vikakoodit -95 GTI Lancerista

    voi kaikissa ruisku lancereissa ainakin -96 asti ja galanteissa -92 loppuun
  8. gritter

    Pajeron räjäytys kuvia

    juu kiitosta vaan kaikille vaivaa nähneille ja tietty nettijussille itelleenkin joka nää ilmeisesti on skannannu jostain :peukku
  9. gritter

    Pajeron räjäytys kuvia

    itseasiassa ettei vaan olisi ollut koti.mbnet.fi jotain ei ollut kumpikaan yllämainituista 8)
  10. gritter

    Pajeron räjäytys kuvia

    Muistan nähneeni niihin linkin täällä sivuilla mutta nyt en niitä löydä vaikka kuinka koitin tota hakuakin jo. eli joku jos vois helppiä :peukku
  11. gritter

    pajerolle neuvoja

    omassani vastaavan vaihtelevan vian aiheutti hapettuneet niput hehku järjestelmässä. paremmin tutkimatta kuitenkaan mahdoton ennustaa.
  12. gritter

    Lancer-93 1.6 glxi ei käynnisty

    mä melkein eka mittaisin yleismittarilla että tuleeko Kaikki tarvittavat virrat siihen multiplugiin jakajalle. mittaus tavat: liitin irrallaan 1-> maa = 12v 6-> maa = 12v 4-> maa = 0ohm liitin paikallaan 2-4 näiden napojen väliin ledi ja pyöräytetään konetta sen verran että ledi ehtii vilkkua...
  13. gritter

    lancerin mittariston valot pimeni...

    juu miltei kaikissa mitsuissahan tuo toinen parkki linja on samassa mittariston valojen kanssa, ei taida riittää ihan viisi mitsua töissä joihin asiakas asentanut itse mankan ja laittanu samalla oikkariin sen mittaristojen valon :D
  14. gritter

    vikakoodit -95 GTI Lancerista

    eipä ole obd ei, se tulppa löytyy kuljettajan jalka tilasta ratti tolpan liepeiltä. Vika koodien lukemiseen tarviit analogisen volttimittarin. napojen 1 ja 12 väliltä. muista että virrat pitää olla kytkettynä pois ennen ku meet sorkkimaan sinne kun mittari on kunnolla näiden napojen välissä...
Takaisin
Ylös Bottom