Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Harrilla..? ;D
Jostain pitäs jaksaa repiä intoa almeran vetarin suojakumin ja kesäpyörien vaihtoon, toki näyttää olevan renkaatki siinä kunnos että niiden uusimiseenki pitäs jokunen euro taas sijoittaa.. :seina
Eli tos meidän -94 farkku lanceris on ilmaantunu propleemia keskuslukon kans, se lyö ovet samantien lukkoon kun avaa ovet. Tällä hetkellä tekee tuota enimmäkseen vaan apukuskin puolelta mutta myös kuskinpuolen ovesta tekee sillon tällön.. Ovet jää kyllä auki kunhan on riittävän nopea...
Onkos teillä kokemuksia noista suuttimien ultraääni-pesuista..? Yhdessä gallussa vaan tuntuu olevan suutin ongelmia ja mietin ett onko tuosta pesemisestä mitään hyötyä..
Eli olis tarkotus ottaa tosta vm. -89 dynystä nyt perä työn alle ja kaikki vinkit sen irrotukseen on enemmän ku tarpeen.. ;D Kuinka se 4WS pumppu on kiinni sielä perämurikas, joutuuko ne ohjauksen öljyputket irroittamaan vai saako sen pumpun jätettyä sinne paikalleen..?
Onko kellään muuten...
Eli onko kellekkää tullu vastaavaa eteen.. kun pistää kylmänä käyntii nii kuuluu kolinaa jostain jakopään suunnalta. kiristimet ja ohjaimet, vesipumppu ja remmit on vaihdettu..
Kun kone lämpenee niin äänet katoaa täysin.. laturista eikä tehostimesta kuulostais ainakaa tulevan se ääni...
onks kellää tietoo ett sopiiko vm. 93-96 2 litrase gallun yks nokkane 16v kansi vm.88-93 2litrasee galanttii?? ??? kävi pieni ajatus mieles ett jos onnistuis vaihtaa.. tehoja ku olis tarkotus ottaa 4q63 koneest pihalle..
EDIT:otsikko
onko tietoa ett löytyykö vm.88 galant 2.0 glsi jostain ns.teholastua tai onko mahdollista säätää alkuperäistä? millaisii viriosia yleensä löytyy valmiina joltain valmistajalta vai pitääkö kaikki teettää?